خلاصههای MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر میشود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید. آن را جمع کنید. پلتفرم مدیریت فناوری بازاریابی CabinetM دارای ابزار SkillStack خود را با ویژگیهای جدید به روز کرد […]
ابزارهای مدیریت پروژه و گردش کار سازمانی چیست و چگونه به بازاریابان کمک می کند؟
موسسه مدیریت پروژه (PMI) پروژه را اینگونه تعریف می کند: «تلاش موقتی که برای ایجاد یک محصول، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد انجام می شود. یک پروژه از این نظر موقتی است که شروع و پایان مشخصی در زمان دارد و در نتیجه محدوده و منابع مشخصی دارد. برای بازاریابان و آژانسها، یک پروژه […]
هنگام افزودن ابزارهای بازاریابی شخص ثالث، انطباق داده ها را نادیده نگیرید
کسب و کارها در سراسر صنایع به تیم های عملیات بازاریابی خود متکی هستند تا در حال حاضر ابتکارات تحول دیجیتال را با سرعتی سرسام آور پیش ببرند. و در بسیاری از مواقع این شامل پیچکردن اجزای شخص ثالث در وبسایت برندشان برای افزودن ویژگیهایی مانند پردازش پرداخت یا چت است. جان والاس، رئیس استراتژی […]
مزایای استفاده از ابزارهای گردش کار و مدیریت پروژه
بازاریابی دیجیتال – شامل همه چیز از موتورهای جستجو گرفته تا رسانههای اجتماعی، نمایش تبلیغات گرفته تا ایمیل به برنامههای تلفن همراه و موارد دیگر – یک تلاش پیچیده است، چه بازاریابها در یک برند داخلی باشند و چه توسط یک آژانس استخدام شده باشند. گردش کار سازمانی و ابزارهای مدیریت پروژه میتوانند مزایای قابلتوجهی […]
بازاریابی بلادرنگ شما چقدر واقعی است؟
مایک مکگوایر، تحلیلگر نایب رئیس گارتنر، گفت: «بازاریابی با رویداد و زمان واقعی بیشترین تأثیر را بر فعالیتهای بازاریابی در پنج سال آینده خواهد داشت. ابتدا در تجزیه و تحلیل پیش بینی و ارائه ارتباطات شخصی ماهر شوید. نظرات مک گوایر بخشی از گزارش گارتنر در آگوست گذشته، به تشریح روندهای برتری که احتمالاً بر […]
قبل از اینکه ابزار martech دیگری را ریپ کرده و جایگزین کنید، ممکن است زمان ایجاد یک نقشه راه فرا رسیده باشد
امسال، چشمانداز فناوری بازاریابی به یک 8000 ابزار martech. با راهحلهای بسیار زیاد، جای تعجب نیست که رهبران مارتک برای مهار تعداد راهحلهایی که پیادهسازی میکنند، مشکل دارند. اد کینگ، مدیر عامل پلتفرم هماهنگسازی داده Openprise، گفت: «ما پشتههای فناوری مشتری را میبینیم که بیش از 30 کاربرد دارند – حتی 50 به علاوه غیرعادی […]
چگونه یک بنیاد دیجیتال بسازیم تا تجربه مشتری خود را تغییر دهیم
قبل از COVID-19، بسیاری از سازمانها به جای سرمایهگذاری جامع در تحول دیجیتال، پروژههای دیجیتالی کوتاهمدت را در اولویت قرار میدادند. اما همهگیری نشان داد که استراتژیهای بلندمدت چقدر حیاتی هستند و چرا رهبران کسبوکار برای سرمایهگذاری در آینده ضروری هستند. در محیط کنونی، سازمانها باید پایهای دیجیتالی ایجاد کنند تا در صورت نیاز به […]
چرا برندها باید بازاریابی صوتی را در نظر بگیرند زیرا مصرف کنندگان در خانه ساکن می شوند
در حالی که مصرف کنندگان در حال تطبیق با روال جدید زندگی خود در خانه هستند، عادات مصرف به طور چشمگیری در رسانه های دیجیتال تغییر می کند. برای اولین بار در تاریخ، شاهد کاهش بینندگان زنده تلویزیونی در طول بحران هستیم. به طور معمول، بلایای طبیعی یا بحران های عمومی نیروی محرکه افزایش زمان […]
هزینه یک سرنخ بد
در چند سال گذشته، بازاریابان تقاضا با توصیه هایی در مورد بحث کیفیت و کمیت، به ویژه در مورد تولید سرنخ، غرق شده اند. تا به حال، می دانید که 100 سرنخ خوب بهتر از 300 سرنخ مرده هستند. پس چرا برنامهها و کمپینهای تقاضای پرهزینه و زمانبر همچنان سرنخهای بدی را ارائه میکنند که […]
برندها باید فصل های جدیدی را به کتاب راهنما بازاریابی بحرانی خود اضافه کنند
در حال حاضر محتوای جدید بسیار کمی در جهان وجود دارد که به بیماری همه گیر کووید-19 اشاره نمی کند، و واضح است که این مقاله نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر تغییر دنیای روزمره پیرامون هر یک از ما، این شوک اجتماعی و اقتصادی به سیستم، عواقب جدی برای بازاریابان در هر […]