اعلانیه
اعلانیه

مزایای استفاده از ابزارهای گردش کار و مدیریت پروژه

بازاریابی دیجیتال – شامل همه چیز از موتورهای جستجو گرفته تا رسانه‌های اجتماعی، نمایش تبلیغات گرفته تا ایمیل به برنامه‌های تلفن همراه و موارد دیگر – یک تلاش پیچیده است، چه بازاریاب‌ها در یک برند داخلی باشند و چه توسط یک آژانس استخدام شده باشند.

گردش کار سازمانی و ابزارهای مدیریت پروژه می‌توانند مزایای قابل‌توجهی ارائه دهند که به بازاریابان کمک می‌کند تا کار خود را کنترل کنند و با همکاران ارتباط بهتری برقرار کنند، از جمله موارد زیر:

مدیریت کارآمدتر عملیات جهانی. گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه می‌توانند به کارکنان توزیع‌شده کمک کنند تا با یکدیگر هماهنگ شوند، و امکان پاسخگویی و ثبات در بازارها را فراهم کنند. برخی از ابزارها به طور خاص از فرآیندهای همکاری و تأیید با هدف بازاریابی وثیقه پشتیبانی می کنند.

سهولت و شفافیت گزارش. اگرچه می‌توان از صفحات گسترده به‌روزرسانی‌شده دستی برای مدیریت پروژه‌ها استفاده کرد، اما گزارش‌ها و داشبوردهای بومی ارائه‌شده توسط ابزارهای گردش کار و مدیریت پروژه را ارائه نمی‌دهند. اکثر این پلتفرم‌ها قابلیت‌های گزارش‌دهی بسیار سفارشی‌سازی‌شده‌ای را ارائه می‌کنند که مبتنی بر ویجت و جادوگر هستند تا گزارش‌دهی سریع‌تر و آسان‌تر شود. این گزارش‌ها اغلب به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند و می‌توانند در معرض مدیران اجرایی در سطوح VP و C قرار گیرند، پیشرفت را می‌توان در چندین طرح ردیابی کرد.

تجسم‌سازی‌هایی که به برنامه‌ریزی و تخصیص منابع کمک می‌کنند. اکثر ابزارهای گردش کار و مدیریت پروژه، تجسمی‌هایی را ارائه می‌دهند که به بازاریابان اجازه می‌دهد چندین پروژه را در یک نگاه ببینند، و به آنها اجازه می‌دهد برنامه‌ها یا وظایف را در صورت لزوم تنظیم کنند تا از مالیات بیش از حد جلوگیری کنند. یا عدم استفاده از منابع

هماهنگی بهبود یافته با مشتریان و سایر ذینفعان. بسیاری از ابزارها امکان دسترسی «مهمان» یا دیگر ساختارهای مجوز انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کنند که امکان اشتراک‌گذاری برخی اطلاعات را فراهم می‌کند در حالی که جنبه‌های دیگر پنهان هستند. این امر به ویژه برای بازاریابانی که در آژانس‌ها یا به عنوان مشاور بیرونی کار می‌کنند مفید است، زیرا آنها می‌توانند آنچه را که نیاز دارند در ابزار مستند کنند، بدون اینکه نگران ظاهر شدن کمتر از حد حرفه‌ای هنگام ورود مشتری و مشاهده دیدگاه خود باشند.

مدیریت دارایی دیجیتال و اشتراک گذاری فایل. اکثر ابزارهای گردش کار و مدیریت پروژه به کاربران اجازه می‌دهند تا فایل‌ها را آپلود کنند یا به آن‌ها در فضای ذخیره‌سازی ابری پیوند دهند، و به عنوان چیزی شبیه به DAM “lite” عمل می‌کنند. ویژگی‌ها به چیزی که توسط یک DAM واقعی ارائه می‌شود نزدیک نیستند (گزارش اطلاعاتی Martech ما را در مورد پلت‌فرم‌های مدیریت دارایی‌های دیجیتال ببینید ، اما می توانند برای برخی موارد استفاده خوب عمل کنند.

ارتباط یکپارچه تر با تیم توسعه و سایر گروه ها. ابتکارات بازاریابی دیجیتال اغلب شامل یک جنبه تکنولوژیکی است که استعداد توسعه دهندگان را می طلبد. وقتی بازاریابان و توسعه‌دهندگان در بخش‌های عملکردی مختلف هستند، اما از یک گردش کار و ابزار مدیریت پروژه استفاده می‌کنند، کار آنها با هم با مشکلات کمتری انجام می‌شود. همین امر برای هر بخش دیگری که بازاریابی با آن ارتباط برقرار می کند، صدق می کند.

ردیابی آسان‌تر ساعت‌های قابل پرداخت و مدیریت منابع انسانی. بسیاری از ابزارها زمان سپری شده در حین کار کردن یک وظیفه را ردیابی می کنند و به مدیران حساب آژانس اجازه می دهد به راحتی تعداد ساعات صرف شده برای پروژه های مشتری خاص را محاسبه کنند. این ویژگی همچنین می‌تواند به مدیران کمک کند تا سطح بهره‌وری کارکنان را زیر نظر داشته باشند.

برای بحث بیشتر در مورد گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه، از جمله نمایه‌های 15 فروشنده مختلف، Martech Intelligence ما را دانلود کنید. گزارش امروز!

مدیریت کار بازاریابی: یک عکس فوری قوی>

چیست: پلت‌فرم‌های مدیریت کار بازاریابی به رهبران بازاریابی و تیم‌هایشان کمک می‌کنند تا روز خود را بسازند. – کار روزانه برای رسیدن به اهداف خود در مهلت زمانی و در چارچوب محدودیت های بودجه، همه در عین مدیریت منابع و تسهیل ارتباطات و همکاری. عملکردها ممکن است شامل تکالیف وظایف، ردیابی زمان، بودجه بندی، ارتباطات تیمی و اشتراک فایل و موارد دیگر باشد.

چرا امروزه مهم است. محیط های کاری به دلیل همه گیری COVID-19 به شدت تغییر کرده است. این نیاز به ابزارهای مدیریت کار را تشدید کرده است که به بازاریابان کمک می‌کند تا در این جریان‌های کاری جدید حرکت کنند.

بازاریابان از زمان پروژه‌های بازاریابی—کمپین‌ها، وب‌سایت‌ها، کاغذهای سفید، یا وبینارها — اغلب شامل کار با منابع خارجی.

همچنین، امروزه با توجه به نیاز بازاریابان برای طراحی رابط، نوشتن محتوا و ایجاد دارایی های بصری جذاب، بازاریابان بیشتری از روش های گردش کار چابک، که اغلب دارای ویژگی هایی برای پشتیبانی از شیوه های چابک هستند.

آنچه ابزارها انجام می دهند. همه این تغییرات نیاز به نرم افزار مدیریت کار بازاریابی را تشدید کرده است. که پروژه های انجام شده توسط بازاریابان دیجیتال را بهینه و مستند می کند. آنها اغلب با سیستم های دیگری مانند مدیریت دارایی‌های دیجیتال. اما مهم‌تر از همه، این سیستم‌ها وضوح فرآیند، شفافیت و مسئولیت‌پذیری را بهبود می‌بخشند و به بازاریابان کمک می‌کنند کار را در مسیر خود ادامه دهند.

بیشتر کاوش کنید: مدیریت کار بازاریابی چیست و چگونه این پلتفرم ها از بازاریابی چابک پشتیبانی می کنند


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *