اعلانیه
اعلانیه

youtube-football-field-green-ss-1920

میهن پرستان ممکن است برنده سوپر باول شده باشد، اما Anheuser-Busch تبلیغ کننده ای بود که در روز بازی شکست خورد.

تبلیغات Anheuser-Busch’s Budweiser و Bud Light Super Bowl دو رتبه برتر را در فهرست YouTube از 10 تبلیغ برتر Super Bowl LI در روز یکشنبه Super Bowl کسب کردند.

«Born the Hard Way» Budweiser – تبلیغی که داستان مهاجرت بنیانگذار آدولفوس بوش از آلمان به آمریکا را روایت می‌کند – پربیننده‌ترین آگهی Super Bowl دیروز در YouTube بود. با استفاده از خط داستانی با مضمون «سرود کریسمس»، Bud Light با جایگاه «Ghost Spuds» رتبه دوم را به خود اختصاص داد و طلسم سابق این برند، Spuds Mackenzie را به نمایش گذاشت.

YouTube گفت که “بالاترین زمان تماشای تاریخ” را در طول Super Bowl LI مشاهده کرده است، با بینندگانی که بیش از 350000 ساعت تبلیغات Super Bowl را در روز بازی تماشا کرده‌اند – افزایشی 15 درصدی نسبت به زمانی که در سال گذشته برای تماشای تبلیغات Super Bowl در YouTube صرف شده است. . Google همچنین تأیید کرد که 70 درصد از زمان تماشای آن در دستگاه‌های تلفن همراه رخ داده است.

همانطور که در پست وبلاگ یوتیوب که بالای آن را پوشش می دهد اشاره شد 10 تبلیغ Super Bowl، بسیاری از محبوب‌ترین مکان‌های روز بازی امسال با محوریت محتوای سیاسی.

“موضوع غیرقابل انکار شب تبلیغاتی بود که به موضوعات اجتماعی و سیاسی مرتبط بود – در واقع، این تبلیغات تقریباً نیمی از زمان تماشا را در روز بازی به خود اختصاص دادند.”

از تبلیغ شماره 1 Budweiser که یک داستان مهاجرت را برجسته می کند تا نقطه بحث برانگیز 84 Lumber که سفر یک مادر و دختر به مرز را به تصویر می کشد و نقطه “دختر” آئودی که برابری دستمزد در نیروی کار را ترویج می کند، تبلیغ کنندگان از پیوستن مارک های خود به مسائلی که تیترهای اخبار امروز را هدایت می کنند.

1. Budweiser: “Born the Hard Way”

2. نور غنچه: “شبح اسپاد”

3. هیوندای: «یک سوپر باول بهتر»

4. کیا: «سفر قهرمان»

5. T-Mobile: “#حرکات نامحدود با جاستین بیبر”

6. جزر و مد: “تجاری سوپر باول 2017 با تری برادشاو”

7. 84 Lumber: “The Entire Journey”

8. نتفلیکس: «چیزهای عجیب ۲»

9. آئودی: «دختر»

10. مستر کلین: «پاک کننده رویاهای شما»

تیم پترسون از Marketing Land گزارش می دهد 84 تبلیغ Lumber سر و صدای زیادی ایجاد کرد که سایت آن بیش از 300000 درخواست در اولین دقیقه پخش آگهی دریافت کرد: %0A

%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%8B%20MarTech%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.%20%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86%20اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *