اعلانیه

افزایش هرزنامه اجتماعی

مدیریت

۱۲ مهر ۱۴۰۱ 89 بازدید
اعلانیه

ظهور رسانه‌های اجتماعی به ناگزیر به رشد هرزنامه‌های اجتماعی منجر شده است. وال استریت ژورنال گزارش داده است که هرزنامه‌های اجتماعی در حال افزایش است و شبکه‌های اجتماعی این مشکل را افزایش می‌دهند. . هر روز بیش از 4 میلیون کاربر را فقط در فیس بوک تأثیر می گذارد. آن هم متوقف نمی شود؛ حجم هرزنامه ها در فیس بوک سریعتر از پایگاه کاربری آنها در حال افزایش است.

هرزنامه‌های اجتماعی معمولی شامل فریب دادن کاربران برای لایک کردن/اشتراک‌گذاری محتوا (لایک جک) یا تبلیغ بدافزار از یک سایت شخص ثالث است. مشکل‌ترین مشکل در مورد هرزنامه‌های اجتماعی این است که پیام معمولاً از طرف دوستان واقعی کاربران می‌آید و می‌تواند شخصی‌سازی شود. فیس بوک اعلام کرد که “کمتر از” 4٪ از همه پست ها اسپم هستند و در سال 2010 توییتر اشاره کرد که 1.5٪ از تمام توییت ها اسپم هستند.

این موضوعی است که شبکه‌های اجتماعی آن را ساده تلقی نمی‌کنند. فیسبوک در حال حاضر روزانه 200 میلیون اقدام مخرب را مسدود می کند. یک تیم خاص “یکپارچگی سایت” در فیس بوک وجود دارد و از 30 مهندس تشکیل شده است. یک تیم دیگر متشکل از 46 نفر از فیس بوک روی امنیت سایت کار می کند و تیم دیگری متشکل از 300 نفر روی مسائل کاربران تمرکز می کنند. به طور کلی، تقریباً یک سوم کارمندان فیس بوک به نوعی با هرزنامه ها مبارزه می کنند.

تویتر همچنین برای حل مسائل مربوط به هرزنامه کارمندان خود را تکمیل کرده است. امسال توییتر 5 برنامه نویس “علم هرزنامه” و 9 متخصص سوء استفاده از حساب کاربری خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به مقاله کامل وال استریت ژورنال مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *