بحران COVID-19 تقریباً تمام تجربیات مشتری را به تجربیات دیجیتالی تغییر داده است و برندها را مجبور به رقابت برای تعامل با مخاطبان کرده است. این نرمال جدید چیزی را ایجاد کرده است که Aprimo CMO Ed Breault آن را به عنوان “یکسانی دیجیتال” تعریف می کند – شرایطی که بازاریابان همه سعی در استفاده […]
مردم برندهای مورد اعتماد را انتخاب میکنند، اما بازاریابان کمپینهای برند را انجام میدهند
آیا بازاریابان باید در حال حاضر روی کمپین های برتر یا تبلیغات عملکردی سرمایه گذاری کنند؟ این سوال در بسیاری از مکانها به شدت مورد بحث است، از جمله گزارشهای درآمد عمده که به نظر میرسد عملکرد برنده است. تأثیر نام تجاری. دادههای جدید مصرفکننده از Survata یک مورد قوی برای بازاریابی برند ایجاد می […]
چگونه می توان با کاهش بهره وری مقابله کرد، زیرا اختلالات گردش کار به یک هنجار جدید تبدیل می شود
بر اساس گزارش اخیر 451 Research، تعداد کارمندانی که از خانه کار میکنند از زمان شروع بحران COVID-19 از 5 میلیون به 75 میلیون افزایش یافته است. اریکا گان، معاون بازاریابی محصول برای Workfront، گفت: «شصت و دو درصد [شرکتها] قبلاً کاهش بهرهوری کارکنان را تجربه کردهاند. ٪ در واقع برنامه های خود را برای […]
چگونه یک غول شرکتی می تواند مانند یک استارت آپ کوچک با بازاریابی چابک کار کند
بازاریابی چابک بسیار شبیه اجرای یک شرکت نوپا کوچک مردم باید کلاه های زیادی بر سر بگذارند، شما تیم کوچکی دارید، سریع کار می کنید و نوآوری می کنید. اگر یک غول بزرگ شرکتی هستید، این ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما فکر کردن و کار کردن مانند یک استارت آپ کوچک به شما […]
MarTech Minute: برنامه جدید بینش مشتری Vision Critical، LOGIQ راه حل Kubernetes را منتشر کرد
خلاصههای MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر میشود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید. SURVEY می گوید. ارائه دهنده بینش مشتری Vision Critical رونمایی کرد یک برنامه جدید مبتنی بر ابر به نام Touchpoint […]
ابزارهای مدیریت پروژه در مرکز توجه قرار می گیرند، زیرا بازاریابان توزیع شده مشتاق “منبع واحد حقیقت” هستند.
با سهم عمده بازاریابان که در حال حاضر در بحبوحه همهگیری COVID-19 از خانه کار میکنند، گردش کار دیجیتال و ابزارهای مدیریت پروژه لحظه به لحظه درخشش خود را سپری میکنند. و دلیل خوبی هم دارد. از آنجایی که سازمان ها یک شبه توزیع می شوند، اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک منبع […]
جعبه صابون: مشتری مداری در حالت عادی جدید
در لحظه ای که به نظر می رسید، کل جهان تغییر کرد. همه چیزهایی که در مورد اقتصاد، نگرشها و ارزشهای مصرفکنندگان، و روشهایی که به طور جمعی برای زندگیمان دنبال میکردیم، بدیهی میپنداشتیم، بهطور ناگهانی سرگردان شدند. پیامدهای نحوه تأثیرگذاری این امر بر انتخاب های مصرف کننده از نظر دامنه لرزه ای است. پیچیدگی […]
MarTech Minute: Shopify ویژگی های جدید POS را برای SMB ها منتشر می کند
خلاصههای MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر میشود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید. نقطه گرفته شد. Shopify به روز رسانی راه حل نقطه فروش (POS) خود را با قابلیت های جدید طراحی شده […]
Shopify، Yelp ابزارهای همه کاناله پس از کووید را برای SMB ها راه اندازی کرد
Omnichannel برای سالها در صنعت خردهفروشی یک کلمه رایج بوده است و به طور مبهم مترادف با تحول دیجیتال بوده است. اما اکنون فوریت بیشتری وجود دارد، زیرا بازرگانان سنتی بزرگ و کوچک باید تأکید بیشتری بر فناوری، تجارت الکترونیک و تجربیات یکپارچه آنلاین و آفلاین (مانند BOPIS) در طول همهگیری داشته باشند. Shopify و […]
به ما کمک کنید تا نحوه احساس بازاریابان در مورد کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری را ترسیم کنیم
از آنجایی که بسیاری از نقاط جهان شروع به بررسی بازگشایی مشاغل و اقدامات آرامتر برای فاصلهگذاری اجتماعی میکنند، سوالی که بسیاری در صنعت بازاریابی درگیر هستند این است که این موضوع برای رویدادهای حضوری به چه معناست. برای درک بهتر این موضوع، ما هر دو هفته یک بار از مخاطبان خود از بازاریابهای دیجیتال […]