همه در صنعت ما میدانند که نرخ رشد در میان برنامههای کاربردی فناوری بازاریابی سالهاست که نمایی است. فناوری بازاریابی 2020 منتشر شد ماه گذشته شامل 8000 راه حل بود. در سال 2011 کمتر از 200 لوگو در نمودار وجود داشت، به این معنی که در کمتر از یک دهه شاهد افزایش 5233 درصدی در […]
چگونه بر بسیاری از نبردهای فنی غلبه کنیم که تیمهای MOP روزانه با آنها روبرو میشوند
متخصصین Martech با چالشهای بسیار متفاوتی فراتر از چالشهای مربوط به سیاست سازمانی روبرو هستند. متأسفانه، بازیگران بدی وجود دارند که ما را سرپا نگه دارند. به عنوان متخصصان ترکیبی، ما نباید این چالش ها را فقط به فناوران بسپاریم – آیا «تکنولوژی» تخصص ما نیست؟ بیشتر این نبردها با اسپمرها، رباتها، هکرها و سایر […]
MarTech Minute: پلت فرم تبلیغات خرده فروشی Criteo، دوره مجازی Scrum Master آموزش Agilify
خلاصههای MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر میشود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید. Criteo یک پلت فرم تبلیغاتی سلف سرویس برای وب سایت های خرده فروشی راه اندازی می کند شرکت Adtech Criteo […]
Soapbox: SMB ها را به حاشیه نکشید – برای بسیاری، این راه نجات جدید آنهاست
از آنجایی که بسیاری از ایالتها شروع به کاهش سفارشهای اقامت در خانه COVID-19 خود کردهاند، کسبوکارهای محلی که به نقاط تماس حضوری یا مصرفکننده متکی هستند، در استراتژیهایی سرمایهگذاری میکنند تا مصرفکنندگان را قادر به خرید کالاها در کنار محدودیتها کنند. در حالی که خردهفروشهای بزرگ و زنجیرههای خواربارفروشی با مدل خرید آنلاین، تحویل […]
برای چابکی بیشتر، وقت آن است که تیمهای MOP راحت بگویند «نه»
به گفته بنیانگذار AgileSherpas و مربی چابک آندریا فرایر، تیمهای عملیات بازاریابی که موفقترین روش را اتخاذ میکنند، تیمهایی هستند که سیستمهایشان حتی با تغییر اساسی کار که از طریق آنها جریان مییابد، پایدار میمانند. فریار میگوید: «توازنی که بازاریابان باید ایجاد کنند، چابکی مناسب با درجهای از ثبات است. تیم او اخیراً سومین سالانه […]
نحوه انتخاب چارچوب مناسب بازاریابی چابک
اغلب از من می پرسند که کدام چارچوب برای بازاریابی چابک بهتر است – اسکرام یا کانبان؟ حقیقت این است که هر شرکت و هر تیم یک ارگانیسم منحصر به فرد با نیازهای متفاوت است و هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. با مربیگری تیمهای زیادی در طول سالها در زمینه بازاریابی، نرمافزار و هر […]
MarTech Minute: AppsFlyer با فیس بوک شریک است، Acast بازار تبلیغات را باز می کند
خلاصههای MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر میشود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید. Mimeo با Highfive همکاری می کند در یک حرکت استراتژیک برای گسترش قابلیتهای خود، شرکت توزیع آنلاین محتوای چاپ و […]
علیرغم کاهش بودجه، CMOها همچنان از سرمایه گذاری های اتوماسیون بازاریابی استقبال می کنند
تأثیر کووید-19 بر اقتصاد ایالات متحده خیره کننده بوده است. با ادامه تعطیلی شرکت ها در صنایع مختلف، این کشور از نرخ بیکاری بی سابقه رنج می برد. و در حالی که جوامع و مشاغل با برداشته شدن محدودیتهای سرپناه شروع به بازگشایی میکنند، دشوار است که بدانیم آینده چه میشود. تحلیلگران شار ون بوسکیرک، […]
بازاریابان B2B در ABM همه کاره هستند: در اینجا چیزی است که آنها نیاز دارند
بعد از نظرسنجی از نزدیک به 7000 بازاریاب، Salesforce 92٪ از B2B را گزارش می کند. بازاریابان برنامههای بازاریابی مبتنی بر حساب را پیادهسازی کردهاند – عملی که شامل هماهنگی تلاشهای بازاریابی جامع برای حسابهای کلیدی هدفمند است. در میان سازمانهای B2B که در حال حاضر از یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب استفاده میکنند، […]
راه های عملی برای ایجاد تنوع، برابری و شمول در سازمان بازاریابی شما
فقدان تنوع در صنعت تبلیغات و بازاریابی موضوع جدیدی نیست. سالها در مورد نیاز و مزایای تیمهای متنوع و عدم حضور سیاهپوستان و اقلیتها در صنعت صحبت میشود. ما همین را در فناوری میبینیم – صحبتهای زیاد با چیزهای کمی برای نشان دادن آن. جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است و اعتراضات ناشی از قتل جورج […]