اعلانیه
اعلانیه

بازنگری در نمایه سازی پیشرونده برای اطلاع از اینکه اکنون با مشتریان شما چه اتفاقی می افتد

سه سال پیش – سه سال پیش را به یاد دارید؟ وقتی زندگی عادی بود و می‌توانستیم غذا بخوریم، خرید کنیم و سفر کنیم، و من 130000 مایل کار را در هوا گذرانده بودم و حالا سه ماه است که خانه را ترک نکرده‌ام… من کجا بودم؟ آه بله. سه سال پیش، من در مورد […]

WebOps فراگیر: دسترسی خود را با آزمایش دسترس‌پذیری افزایش دهید

دسترسی به فضاهای دیجیتال و محتوای شما هرگز مهمتر از این نبوده است. وقتی تست دسترسی و طراحی فراگیر را در چرخه عمر محصول دیجیتال خود ایجاد می‌کنید، فرآیندهای عملیات وب‌سایت را برمی‌گردانید که دامنه بازار محصول شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند سریع‌تر حرکت کنید. به کارولین شانون مدیر خدمات دیجیتال […]

رسانه درب سوم از کیم دیویس، رودریک برادفورد به تیم تحریریه MarTech Today استقبال می کند

REDDING، CT – 27 ژوئیه 2020 – رسانه درب سوم (TDM) از دو عضو جدید تیم تحریریه MarTech Today – کیم دیویس و رودریک برادفورد استقبال کرده است. MarTech Today نشریه ای است که بر رویکرد فناوری محور به بازاریابی مدرن تمرکز دارد که این حرفه را متحول می کند. دیویس به عنوان مدیر تحریریه، […]

اپل، آمازون، گوگل و فیس‌بوک پیش‌نمایش دفاع‌های ضدتراست را قبل از کنگره انجام می‌دهند

در زمان دو قطبی‌سازی سیاسی بی‌سابقه، یک اجماع دو حزبی نادر در کنگره وجود دارد که شرکت‌های بزرگ فناوری ایالات متحده قدرت بیش از حد دارند. این پیشنهاد و پیامدهای آن برای اقتصاد در مرکز جلسه استماع فردا در کمیته فرعی ضد انحصار قضایی مجلس نمایندگان خواهد بود. شهادت ویدیویی با فاصله اجتماعی. مدیران اجرایی […]

خارج کردن «موارد» از پر کردن اعتبار

ما فقط انسان هستیم. شما قبلاً این عبارت را شنیده اید. درست؟! ما فقط انسان هستیم عبارتی است که به آسانی در مورد خطاها و کاستی های جهانی به کار می رود – عبارتی که نشان می دهد چگونه وجود موقت ما اغلب از انتظارات خارج می شود. یک راه دیگر بخوانید، ما فقط می […]

5 سوال: پیش بینی 2021

وقتی نوبت به بودجه‌های بازاریابی می‌رسد، همیشه زمان تنگ است و زمانی که نوبت به برنامه‌ریزی می‌شود، فشار وارد می‌شود. این چیز جدیدی نیست: اما فشار ضعیف و چابک است، هزینه‌های غیر مهم را کاهش می‌دهد و ثابت می‌کند که بازگشت سرمایه به ندرت می‌تواند بیشتر بوده باشد. چگونه می بینید که همه چیز برای […]

استرس کسب و کار بهانه ای برای هرزنامه نیست

هر وقت فکر می‌کنم همه آن را بعد از ۲۰ سال به‌عنوان حرفه‌ای ایمیل دیده‌ام، یک برند کاری انجام می‌دهد تا من را شگفت‌زده کند – و اغلب به روش خوبی نیست. همانطور که ما در مسیر تجربه COVID-19 کار می کنیم، شرکت ها به هر طریقی که می توانند برای کسب درآمد تلاش می […]

4 راه برای شروع بازاریابی چابک

تنها عامل ثابت در بازاریابی تغییر است. و با این تغییر مداوم، انتظارات بیشتری از تیم بازاریابی برای تولید نتایج بزرگتر با سرعتی سریعتر با منابع محدود و نیروی کار تازه از راه دور به وجود می آید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، بازاریابان باید برای هر چیزی که سر راهشان قرار […]

آژانس متعهد به برابری در بازاریابی تأثیرگذار است

از آنجایی که اینفلوئنسر مارکتینگ نقش حیاتی‌تری در جذب مشتریان برای برندها ایفا می‌کند، MSL، آژانس روابط عمومی و اینفلوئنسر مارکتینگ در Publicis Groupe، مجموعه‌ای از تعهدات قابل اندازه‌گیری را برای رسیدگی به نابرابری‌ها در فضای بازاریابی اینفلوئنسر، با تمرکز ویژه انجام داده است. در مورد تنوع، شمول و دستمزد برابر. در Fluency، MSL دارای […]

نحوه بهبود گردش کار با Kanban

اگر یک تیم بازاریابی هستید که درگیر فرآیندی شده‌اید که مانع از انجام سریع کار شما می‌شود، ممکن است مشکل جریان داشته باشید. مشکل جریان زمانی است که فرآیندهای داخلی شرکت شما باعث ایجاد ترافیک می‌شود و بسیاری از کارهای بازاریابی شروع می‌شود، اما در جایی از این خط متوقف می‌شود – اغلب به دلیل […]