اعلانیه
اعلانیه

اسناد پشته Martech حیاتی است، در اینجا چند نکته برای انجام صحیح آن وجود دارد

حفظ مستندات مربوط به پشته martech مهم است. پشته‌ها معمولاً دارای ده‌ها جزء هستند که توسط ده‌ها نفر استفاده می‌شوند، و پیگیری همه چیز دشوار است. با حفظ اسناد و مدارک، جزئیات مهم راحت تر به اشتراک گذاشته می شوند و احتمال سقوط از طریق شکاف کمتر می شود. راه‌های زیادی برای مدیریت مستندات وجود […]

بازاریابان انتظار کاهش اندکی در بودجه های مارتک دارند، اما پلتفرم های جدید همچنان در کانون توجه هستند

در شرایطی که همه‌گیری جهانی کروناویروس همچنان بر مشاغل کوچک و بزرگ دامن می‌زند، تیم‌های بازاریابی برای سال مالی 2021 با بودجه‌های کمتر آماده می‌شوند. اما بر اساس پیش بینی سال 2021 نظرسنجی از نزدیک به 100 متخصص بازاریابی، انتظار نمی رود که martech تقریباً به اندازه سایر حوزه ها ضربه بزرگی را متحمل شود. […]

Replay: MarTech Live ذهن بسیاری از فن‌آوران بازاریابی را بررسی می‌کند

اسکات برینکر کنفرانس MarTech، HubSpot و Chiefmartec در MarTech Today، ما محتوایی را برای فن‌آوران بازاریابی، ابرقهرمانان بازاریابی مدرن ایجاد می‌کنیم که با بهره‌گیری از فناوری و در آغوش گرفتن این مهارت را به روش‌های جدیدی ارتقا می‌دهند. نوآوری و همیشه دمیدن سوت تغییر. بنابراین به نظر می‌رسید هیچ موضوع بهتری برای فصل افتتاحیه ما […]

بعدی در MarTech Live: آیا اکنون زمان آن است که با پشته Martech خود نوآوری کنید؟

چهارشنبه، 2 سپتامبر، ساعت 2 بعدازظهر به وقت شرقی، MarTech Today’s، مدیر تحریریه، کیم دیویس، مجموعه MarTech Live را با صحبت با فن‌شناسان خبره در مورد آزمایش کردن پشته martech خود ادامه می‌دهد، خواه اکنون زمان بررسی فناوری شما است یا خیر. و نقش متغیر عملیات بازاریابی. مهمانان کیم خواهند بود: آنیتا برتون، بنیانگذار و مدیر […]

چگونه نگرش به خرید مارتک ممکن است در حال تغییر باشد

آیا برندها تحت شرایط کووید، با تکیه بر مؤلفه‌های پشته آزمایش شده و آزمایش‌شده، در بازار مارتک کاهش می‌دهند؟ یا آیا آنها مایل به آزمایش و امتحان راه حل های جدید برای استفاده از فرصت های غیرمنتظره ای هستند که ممکن است برایشان پیش بیاید؟ اسکات برینکر، معاون HubSpot اکوسیستم پلتفرم، در ظاهر اخیر در […]

بازپخش را تماشا کنید: نوآوری پشته martech شما

این هفته، کیم دیویس، مدیر تحریریه MarTech Today با فن‌شناسان خبره، آنیتا برتون، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل، CabinetM، و پت میگلر، مدیر ارشد استراتژی بازاریابی و عملیات در ویلیامز-سونوما، شرکت کرد. این گروه در مورد آزمایش با پشته‌های martech صحبت کردند و اینکه آیا اکنون زمان بررسی فناوری شما است یا خیر. این گروه […]

در مورد حضور در رویدادهای حضوری در سال 2021 چه احساسی دارید؟ به نظرسنجی کوتاه ما پاسخ دهید

رویدادهای مجازی این روزها بحث بخش های بازاریابی است. ما می دانیم، ما میزبانی از آنها را قرار می دهیم. اما سوال بزرگی که از زمانی که کووید-19 به گردهمایی های بزرگ و حضوری پایان داد این بود که “کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادهای تجاری حضوری چه زمانی بازخواهند گشت؟” پاسخ: شما […]

3 راه برای تبدیل چابکی خود در طول همه گیری یک ابزار اساسی برای بلند مدت

برای بسیاری از سازمان‌های بازاریابی، “درست کردن آن” هدف اصلی بوده است. این امر بازاریابان را در مسیر هفته‌ها (یا ماه‌ها) تحقیق و فرآیندهای سخت‌گیرانه تأیید قرار داده است. از آنجایی که مشاغل بازاریابان اغلب به “درست کردن آن” بستگی دارد، ما فرآیند محور و ریسک گریز شده ایم. بر اساس گزارش تعامل دیجیتالی COVID-19 […]

زنان در فناوری از ادامه تبعیض و آزار و اذیت گزارش می دهند

گزارش جدیدی از موسسه غیرانتفاعی Women Who Tech می‌گوید که با وجود جنبش #MeToo و ابتکارات درون شرکت‌ها برای آموزش مسائل مربوط به تنوع، بیش از 40 درصد از بنیان‌گذاران زن و زنان در فناوری همچنان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. > این گزارش بر اساس نظرسنجی از بیش از 1000 کارمند فناوری است، […]

پیش بینی تعطیلات 2020 V400.0؟ برای هر چیزی آماده باش

اتفاقات بی‌سابقه‌ای در سال 2020 رخ داده است که می‌ترسم شروع به فهرست کردن آنها کنم، در صورتی که درگاهی را به وحشت‌های بیشتر باز کند. و ما هنوز چهار ماه فرصت داریم که طوفان‌های بیشتر، انتخابات ایالات متحده، COVID-19 2.0 و – شاید ترسناک‌تر از همه – فصل خرید تعطیلات را با خود بیاوریم. […]