اعلانیه
اعلانیه

در مورد حضور در رویدادهای حضوری در سال 2021 چه احساسی دارید؟ به نظرسنجی کوتاه ما پاسخ دهید

رویدادهای مجازی این روزها بحث بخش های بازاریابی است. ما می دانیم، ما میزبانی از آنها را قرار می دهیم. اما سوال بزرگی که از زمانی که کووید-19 به گردهمایی های بزرگ و حضوری پایان داد این بود که “کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادهای تجاری حضوری چه زمانی بازخواهند گشت؟”

پاسخ: شما به ما بگویید.

در چند ماه گذشته، را وارد کرده ایم یک نظرسنجی منظم با نام شاخص مشارکت در رویدادها، و در بیشتر موارد نشان داده است که نگرش در مورد سفر برای شرکت در رویدادهای تجاری حضوری منفی است. صادقانه بگویم، بدون واکسن، تصور یک زمان امن برای حضور در بازار برای بازاریابان سخت است.

اما همانطور که برای فصل 2021 برنامه‌ریزی می‌کنیم که هنوز علامت‌های سوال بیشتری دارد تا وضوح، یک بار دیگر از اعضای این انجمن می‌خواهیم که به ما کمک کنند تا دقیقاً این احساس را بسنجیم.

لطفاً با شرکت در این نظرسنجی کوتاه و 5 سوالی به ما کمک کنید تا بتوانیم نحوه فکر شما را در مورد شرکت در کنفرانس‌های حضوری و حرفه‌ای در سال 2021 درک کنیم. کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.

برای شرکت در نظرسنجی اینجا را کلیک کنید.

در هفته‌های آینده نتایج را منتشر خواهیم کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

هنری پودرلی معاون محتوا برای رسانه درب سوم، ناشران سرزمین موتور جستجوو MarTech. او با بیش از یک دهه در سمت های رهبری تحریریه، مسئول استراتژی محتوا و برنامه ریزی رویداد برای سازمان بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *