اعلانیه
اعلانیه

بعدی در MarTech Live: آیا اکنون زمان آن است که با پشته Martech خود نوآوری کنید؟

چهارشنبه، 2 سپتامبر، ساعت 2 بعدازظهر به وقت شرقی، MarTech Today’s، مدیر تحریریه، کیم دیویس، مجموعه MarTech Live را با صحبت با فن‌شناسان خبره در مورد آزمایش کردن پشته martech خود ادامه می‌دهد، خواه اکنون زمان بررسی فناوری شما است یا خیر. و نقش متغیر عملیات بازاریابی.

مهمانان کیم خواهند بود:

  • آنیتا برتون، بنیانگذار و مدیر عامل، CabinetM
  • پت میگلر، مدیر ارشد استراتژی بازاریابی و عملیات، ویلیامز سونوما، شرکت

آنیتا برتون در مورد اینکه چگونه بازاریابان و متخصصان عملیات بازاریابی در حال بررسی پشته های خود و ارزیابی خرید فناوری های جدید با توجه به فشارهای محیط فعلی هستند، بحث خواهد کرد. سپس پت میگلر نظر یک پزشک را در مورد اینکه آیا احساس می‌کند این زمان برای حفظ وضعیت موجود یا نوآوری و آزمایش است یا خیر، ارائه می‌دهد. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه نقش عملیات بازاریابی با اقتصاد سخت‌تر و انتظارات مشتریان رو به رشد تغییر کرده است.

چت ساعت 2 بعد از ظهر انجام خواهد شد. EDT و ما به 100 نفر اجازه حضور در جلسه را می‌دهیم تا بحث را به صورت زنده تجربه کنند و سؤال بپرسند. سپس ویدیوی جلسه را برای مخاطبان بزرگتر MarTech Today ارسال می کنیم تا از آن لذت ببرند. اگر مایلید در جلسه شرکت کنید، لطفاً این فرم را پر کنید. ما تأییدیه‌ها را برای 100 نفر اولی که ثبت‌نام می‌کنند ارسال می‌کنیم.

ما در MarTech Today امیدواریم این سری از بحث‌ها، ارائه‌ها، آموزش‌ها و جلسات زنده به همه کمک کند تا در مورد تاکتیک‌ها و بهترین شیوه‌ها آگاه و به‌روز باشند. قسمت‌ها نیز در صورت تقاضا در دسترس خواهند بود.

اگر ایده ای برای جلسه دارید یا می خواهید به یک پانل بپیوندید، به [email protected] or fill out the pitch form اینجا.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *