اعلانیه
اعلانیه

چگونه نگرش به خرید مارتک ممکن است در حال تغییر باشد

آیا برندها تحت شرایط کووید، با تکیه بر مؤلفه‌های پشته آزمایش شده و آزمایش‌شده، در بازار مارتک کاهش می‌دهند؟ یا آیا آنها مایل به آزمایش و امتحان راه حل های جدید برای استفاده از فرصت های غیرمنتظره ای هستند که ممکن است برایشان پیش بیاید؟

اسکات برینکر، معاون HubSpot اکوسیستم پلتفرم، در ظاهر اخیر در MarTech Live. او گفت که در میان چیزهای دیگر، این به بلوغ دیجیتالی یک برند بستگی دارد. آیا یک برند از ابزار جدید مارتک ارزش کسب می کند؟ برای یک تیم بازاریابی نسبتا بالغ و از نظر فنی، کاملاً ممکن است. برای کسی که در پایین تر از منحنی قرار دارد، ممکن است اولویت های دیگری وجود داشته باشد.”

برینکر افزود: نظم و انضباط بیشتر در ارزیابی مارکت ستودنی است، اما نوآوری نرم افزار تعطیل نمی شود. دیویس گفت: فروشندگان مطمئناً فرصت‌هایی برای نوآوری می‌بینند: «این قبلاً در نقشه راه ما بود، اما کاربرد و کاربرد ویژه‌ای در محیطی دارد … که تعامل دیجیتال بیش از همه مهم است.»

این یکی از موضوعاتی است که اسکات برینکر با کیم دیویس خودمان در رویارویی اخیر MarTech Live آنها صحبت کرده است.

طبق آخرین نظرسنجی ما در مورد اولویت های بودجه برای سال 2021، پاسخ دهندگان می گویند که بودجه خرید برای سال مالی بعدی بر روی ارائه پلت فرم ها و خدمات جدید متمرکز خواهد بود. این همچنین نشان می دهد که تمرکز بر گسترش قابلیت ها به زودی از بین نمی رود.

برینکر گفت: «تقریباً هر کسب‌وکاری تا حدی به این فکر می‌کند که چگونه نرم‌افزار بخشی از کاری است که در کسب‌وکارشان انجام می‌دهند و چگونه با مشتریان خود درگیر می‌شوند.» من از آوردن نظم و انضباط بیشتر به فرآیند ارزیابی و پذیرش فناوری بازاریابی استقبال می کنم و تحسین می کنم، اما فکر می کنم این ایده که به نوعی می خواهیم نوآوری نرم افزاری و مارتک را متوقف کنیم و به پذیرفتن فرصت های جدید و قابلیت های جدید ادامه ندهیم، من فکر نمی کنم. نمی بینم که این اتفاق می افتد.”

در اوایل سال جاری، براد گدس، یکی از بنیانگذاران AdAlysis، به سایت خواهر ما Search Engine Land گفت که او تفاوت عمده‌ای را در آمادگی شرکت‌هایی که با تحولات همه‌گیری مقابله می‌کنند، بر اساس پیچیدگی پشته بازاریابی خود دیده است.

گدس گفت: «یک چیزی که می‌توانم بگویم یک روند واقعی است وقتی مشتریانی را که واقعاً خوب عمل می‌کنند در مقایسه با [آنهایی که] در حال حاضر مشکل دارند، نگاه می‌کنیم، این است که آنها از قبل چقدر خوب سازماندهی شده بودند.» speaking on Live with Search Engine Land . «شرکت‌هایی که سیستم‌های CRM خوبی داشتند که با چیزهایشان صحبت می‌کرد [و] داده‌هایشان به خوبی جریان می‌داد، بسیار بهتر از افرادی که سیستم‌ها را با همه افراد توزیع‌شده کنار هم می‌سازند، مدیریت می‌کنند.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

هنری پودرلی معاون محتوا برای رسانه درب سوم، ناشران سرزمین موتور جستجوو MarTech. او با بیش از یک دهه در سمت های رهبری تحریریه، مسئول استراتژی محتوا و برنامه ریزی رویداد برای سازمان بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *