اعلانیه
اعلانیه

پیش بینی تعطیلات 2020 V400.0؟ برای هر چیزی آماده باش

اتفاقات بی‌سابقه‌ای در سال 2020 رخ داده است که می‌ترسم شروع به فهرست کردن آنها کنم، در صورتی که درگاهی را به وحشت‌های بیشتر باز کند. و ما هنوز چهار ماه فرصت داریم که طوفان‌های بیشتر، انتخابات ایالات متحده، COVID-19 2.0 و – شاید ترسناک‌تر از همه – فصل خرید تعطیلات را با خود بیاوریم.

فقط یکی از این موارد برای تحت فشار قرار دادن بخش بازاریابی معمولی کافی است. وقتی همه آنها به یکباره اتفاق بیفتند، حتی بازاریابی چابک نیز ممکن است برای عبور ما کافی نباشد.

چه کاری می توانید انجام دهید؟ علاوه بر مراحل واضح – نگاه کردن به داده‌ها، تعریف اصالت خود، و ارتباط با این که چرا مردم برند شما را دوست دارند و با آن درگیر هستند – باید به طور جدی در نظر بگیرید که امسال چه کاری متفاوت انجام خواهید داد.

این یک مثال بارز از نیاز به ایجاد یک استراتژی دقیق و دقیق است – “چرا” – قبل از اینکه بتوانید تاکتیک هایی (“چگونه”) برای تحقق آن بیابید. بیش از چاپ مجدد کتاب بازی تعطیلات 2019، تغییر روز ارسال ایمیل یا ارسال ایمیل به سه ایمیل با سبد خرید به جای دو مورد نیاز است.

این امکان وجود دارد که سرعت صندوق ورودی مصرف کننده افزایش یابد، نه به میزان 20 درصدی که عموماً انتظار داریم، بلکه 50 درصدی که باعث موج جزر و مدی ایمیل می شود. چگونه در این میان مورد توجه قرار خواهید گرفت؟ بیایید به چند روش شیرجه بزنیم.

1. تمرکز خود را روی خط موضوع فراموش کنید.

وقتی از بازاریابان می‌پرسم «چه چیزی را آزمایش می‌کنید؟»، اکثر آنها می‌گویند: «خط موضوع»، و اینجاست که متوقف می‌شوند. این اتکا به خط موضوع، توازن تلاشی که برای ایجاد پیام خود انجام داده اید را از بین می برد. اگر محتوای پیام مطابق با موضوع موضوع نباشد، به مشتریان خود آموزش می‌دهید که به آنچه در داخل است اعتماد نکنند، و این می‌تواند نرخ باز شدن شما را محکوم کند.

روی آنچه در داخل پیام است تمرکز کنید. بله، موضوع مهم است. اما، به این فکر کنید که چگونه می‌توانیم محتوای ایمیل شما را بیشتر با مشتریان خود طنین‌انداز کنیم و پیام شما را از هر چیز دیگری که در چهار ماه آینده در صندوق ورودی مشتریان شما فرود می‌آید متمایز کنیم.

2. از محتوای بلادرنگ برای ایجاد تفاوت استفاده کنید.

محتوای بی‌درنگ یک دهه است که با ویدیو در ایمیل شروع می‌شود، اما نرخ پذیرش در بهترین حالت کم‌کم باقی می‌ماند. RTC در روزهای اولیه خود مشکلات عملکردی داشت، اما مرورگرهای بهتر و فناوری پیشرفته‌ای که توسط شرکت‌هایی مانند Liveclicker، Movable Ink و Campaign-Genius ارائه می‌شود، آن را در بازار امروز متمایز می‌کند.

توصیه من: در مورد تمام عملکردهایی که این شرکت ها می توانند انجام دهند بیاموزید و در مورد نحوه استفاده از آن در پیام رسانی خود فکر کنید. به معنای واقعی کلمه، تیم خود را در یک اتاق کنفرانس انباشته کنید و تمام وظایف آنها را روی تخته سفید بنویسید. سپس فهرست کنید که چگونه می توانید از هر تابع در ایمیل های خود استفاده کنید. در این مورد واقعاً خارج از چارچوب فکر کنید. چیزی که می توانید به آن دست پیدا کنید یک استراتژی متمایز است که نتایج را به همراه دارد.

اگر قبلاً محتوای بی‌درنگ را بررسی نکرده‌اید، اکنون زمان آزمایش آن است. اگر تفاوتی با رقبای خود نداشته باشید – و نه فقط رقبای نام تجاری خود، بلکه هر چیز دیگری در صندوق ورودی – فقط وفاداران شما متوجه شما خواهند شد.

آیا ایمیل شما می‌تواند نشان دهد که نزدیک‌ترین فروشگاه شما کجاست تا مشتری شما مجبور نباشد روی وب‌سایت شما کلیک کند، آدرسی را تایپ کند و منتظر مسابقه بماند؟ محتوای قدیمی فروش فلش را با پیشنهاد پیش فرض یا به روز جایگزین کنید؟ آخرین آگهی یا فیلم پخش ویدیویی خود را با استفاده از یک ماژول ویدیویی درست در ایمیل خود پخش کنید؟ در حالی که اینها تاکتیک هستند، اما هر کدام یک مورد تجاری مرتبط با افزایش فروش یا تعامل دارند.

هنگام درخواست بودجه برای حمایت از این تاکتیک، این پست را به رئیس خود نشان دهید و توضیح دهید که چگونه با برنامه بازی تمایز شما مطابقت دارد.

3. برای لحظه «فریاد زدن در سالن» آماده باشید.

اگر زمان کافی را در بازاریابی ایمیلی خرده‌فروشی صرف کرده‌اید، دقیقاً منظور من را می‌دانید. لحظه ای است که شخصی شماره ها را چک می کند و از راهرو به سمت اتاقک شما می دود و فریاد می زند: “باید ایمیل دیگری بفرستیم!”

در روزهای خرده‌فروشی‌ام، انتظار داشتم این «فریاد زدن در سالن” پنج تا 10 بار در هر فصل تعطیلات. من یاد گرفتم که برای آنها آماده شوم تا یک برنامه بازی آماده داشته باشم. این فصل؟ آنها در سالن فریاد نخواهند زد. ممکن است یک جلسه زوم تصادفی باشد که در آن سفیدی چشمان آنها را می بینید.

این اتفاق بیشتر خواهد افتاد. شما می دانید که در این مورد حق با من است.

کمپین‌های وحشت‌محور می‌توانند برنامه ایمیل شما را از مسیر خارج کنند و اشتباهاتی را ایجاد کنند، زیرا فرآیندهای تصمیم‌گیری منظم خود را کوتاه می‌کنید. امسال، این انتظار را تقریباً هفتگی داشته باشید. می‌توانید با ایجاد کمپین‌های پیش‌فرض برای بخش‌های از پیش انتخاب‌شده و با استفاده از قالب‌های پیام به‌روزشده به‌راحتی، در برابر این آشفتگی دفاع کنید.

بارگذاری این الگوهای آماده در ESP خود، آزمایش شده و آماده به کار، به شما امکان می‌دهد بدون خطرات معمول از پس چالش برآیید: اشتباهات تایپی، پیوندهای شکسته، پیشنهاد اشتباه، بخش اشتباه.

همچنین به شما اهرمی می‌دهد. وقتی رئیس یا مدیر برند شما فریاد می زند “یک ایمیل دیگر بفرست!” ساعت 4 بعد از ظهر در شما در روز جمعه، می‌توانید به آن‌ها بگویید که برای رفتن آماده هستید، اما آنها باید آنچه را که دارید بردارند – بدون سفارشی‌سازی. این شما را خیلی زودتر به ساعت خوش مجازی خود می فرستد.

سرعت بازار را با آنچه قابل دستیابی است متعادل کنید. مدیران اجرایی را از چند بار دریافت این ایمیل‌ها و اینکه درخت پول ایمیل بدون سرمایه‌گذاری اندک به نتیجه نمی‌رسد، آگاه کنید.

در حال اتمام

من بیش از 20 تکرار برنامه ریزی ایمیل تعطیلات را دیده ام. تقریباً همیشه یک مسیر قابل پیش بینی را تا امسال طی کرده است. نمی توانم به شما بگویم چه اتفاقی قرار است بیفتد. سطح جنون تعطیلات که من مرتباً می بینم در حال انفجار است.

شما به‌عنوان بازاریاب مستقیم در ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، وب یا نمایشگر، باید برای آن آماده باشید، اما همچنین آماده باشید که یک سکه خرج کنید زیرا هیچ‌کس نمی‌داند چه انتظاری دارد.

با توجه به روندی که امسال پیش می‌رود، از دیدن آخرالزمان زامبی‌ها در جمعه سیاه شوکه نشوید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

به عنوان یکی از بنیانگذاران RPEOrigin.com، دو دهه رهبری بازاریابی جهانی رایان فیلان منجر به استراتژی های نوآورانه برای شرکت های SaaS و Fortune 250 با رشد بالا شده است. تجربه و سابقه او در بازاریابی دیجیتال دیدگاه او را در ایجاد هماهنگی های نوآورانه از داده ها، فناوری و فعال سازی مشتری برای Adestra، Acxiom، Responsys، Sears & Kmart، BlueHornet و infoUSA شکل داده است. همکاری با همتایان برای پیشبرد بازاریابی دیجیتال و راهنمایی بازاریابان و کارآفرینان جوان، دو مورد از علایق رایان است. رایان رئیس بازنشسته هیئت مشاوران شورای تجربه ایمیل و عضوی از گروه های متعدد جامعه تجاری است. او همچنین یک سخنران کلیدی و رهبر فکری در بازاریابی دیجیتال است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *