بودجههای بازاریابی در سال 2019 شروع به انقباض و کاهش کردند، و پیشبینی میشود که COVID-19 شروع کاهش قابل توجهی برای بودجه بازاریابها باشد که فراتر از شرایط اقتصادی فعلی است. با منابع کمتر و بررسیهای مالی بیشتر، برای سازمانهای بازاریابی بسیار مهم است که از بودجه خود تسلط کامل داشته باشند. آنها فقط محل […]
راهحلهای نرمافزار رایگان برای شرکتهای کوچک و متوسط سیاهپوست
گروهی از فروشندگان martech با هم متحد شدهاند تا فناوریهای خود را در اختیار کسبوکارهای سیاهپوست قرار دهند که کمتر از 30 میلیون دلار سرمایهگذاری مخاطرهآمیز دارند و کمتر از 150 کارمند دارند. پنج فروشنده اولی که در این ابتکار شرکت داشتند، Amplitude، Branch، Braze، mParticle و Radar بودند. از آن زمان به بعد Dialpad، […]
پخش مجدد: پرداختن به استخدام و حفظ تنوع در آژانس ها و تیم های بازاریابی
فقدان تنوع در صنعت تبلیغات و بازاریابی موضوع جدیدی نیست. علیرغم تحقیقات فراوان در مورد مزایای تجاری تیمهای مختلف، سالها صحبتهایی صورت گرفته است، اما اقدامات کمی برای افزایش حضور سیاهپوستان و اقلیتها در صنعت وجود دارد. در طول این جلسه زنده کردن با سرزمین موتور جستجو، که در SMX Next هفته گذشته انجام شد، […]
چگونه سازمان های بازاریابی می توانند بر پیشرفت زنان در بازار تمرکز کنند
جامعه martech همیشه نوآوریهایی را تبلیغ میکند که رگ حیات رقابت و کارآفرینی هستند. اما آیا هنگام استقبال از زنان در محل کار مارتک، آنها با همان غیرت نوآوری می کنند؟ متاسفانه خیر. لورا همنوی، بنیانگذار و رئیس Paradigm Solutions، یک شرکت مشاوره فناوری IT و بازاریابی مستقر در اسکاتسدیل، آریزونا، گفت: “من به عنوان […]
چگونه رهبران سیاه پوست را در مارتک ارتقا دهیم
نژادپرستی سیستماتیکی که سیاهپوستان در ایالات متحده با آن مواجه هستند در دو ماه گذشته به طور مداوم در چرخه اخبار بوده است، اما چه موانعی در دنیای فناوری بازاریابی ایجاد میکند؟ موانع بسیاری وجود دارد و متأسفانه نمیتوان آنها را با یک برنامه جدید یا یک پلتفرم دیجیتالی جدید حل کرد. پیتر بیزلی، رئیس […]
نحوه راه اندازی گروه های منابع کارکنان
داستان دیروز در مورد پیشرفت برای متخصصان سیاهپوست در مارتک، و به طور کلی فناوری، به گروههای منابع کارمند (ERGs) اشاره داشت. ترزا باریرا گفت: «حمایت و تأمین مالی گروههای منابع کارمند برای کارمندان سیاه پوست راهی قوی برای نشان دادن تعهد به ایجاد و حفظ برابری نژادی در محل کار است». به اندازه کافی […]
چگونه تکنولوژی معنای یک بازاریاب موثر بودن را تغییر می دهد
استفان مکدونا، مدیر بازاریابی دیجیتال و رشد در 1-800-Flowers.com، میگوید: تقاضاها و انتظارات بازاریابان همچنان در حال تکامل است و به طور فزایندهای، آنها «ترکیبی از بازاریابان، فنآوران و تحلیلگران داده خواهند بود». او در ارائهای با همکار خود در 1-800-Flowers.com، سارا رسنیک، مدیر ارشد، بازاریابی جامعه سازمانی، سئو و اجتماعی، بحث کرد که چگونه […]
تکنیک های برآورد چابک به بازاریابان کمک می کند تا حجم کاری را مدیریت کنند
بعد از کار با تیمهای زیادی هم در نرمافزار و هم در بازاریابی، یک تفاوت اساسی مشاهده کردم – اکثر بازاریابان کار خود را تخمین نمیزنند. همچنین متوجه شدهام که بازاریابها در مقایسه با همتایان نرمافزاری خود بیشتر ضربالاجلمحور و بیش از حد کار میکنند. در حالی که تخمین کار میتواند به نظر یک کشش […]
ارتقاء سطح استراتژی مدیریت دارایی دیجیتال برای نیروی کار مدرن
محتوای بصری راهی قدرتمند برای ارتباط با مصرف کنندگان و جلب مشارکت آنها ارائه می دهد. همچنین به شرکتها کمک میکند تا در جایی که چنین مزیتی اهمیت دارد، مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. اما وقتی نوبت به ایجاد، مدیریت و انتشار حجم محتوای مورد نیاز برای برنده شدن در بازی تعاملی امروزی میرسد، […]
ابرگرافیک های تعاملی martech وارد شده است
اگر می خواهید بینایی خود را پس از پنج دقیقه بررسی روی هدف معروف Martech 5000، ممکن است پس از اولین قرار گرفتن در معرض تصاویر فوقالعاده تعاملی MartechTribe به EEG نیاز داشته باشید. اما ارزش دیدن را دارند. حجم زیاد راه حل های موجود، پیچیدگی بسیار زیادی در روابط بین آنها ایجاد می کند. […]