اعلانیه
اعلانیه

3 راه برای تبدیل چابکی خود در طول همه گیری یک ابزار اساسی برای بلند مدت

برای بسیاری از سازمان‌های بازاریابی، “درست کردن آن” هدف اصلی بوده است. این امر بازاریابان را در مسیر هفته‌ها (یا ماه‌ها) تحقیق و فرآیندهای سخت‌گیرانه تأیید قرار داده است. از آنجایی که مشاغل بازاریابان اغلب به “درست کردن آن” بستگی دارد، ما فرآیند محور و ریسک گریز شده ایم. بر اساس گزارش تعامل دیجیتالی COVID-19 […]

زنان در فناوری از ادامه تبعیض و آزار و اذیت گزارش می دهند

گزارش جدیدی از موسسه غیرانتفاعی Women Who Tech می‌گوید که با وجود جنبش #MeToo و ابتکارات درون شرکت‌ها برای آموزش مسائل مربوط به تنوع، بیش از 40 درصد از بنیان‌گذاران زن و زنان در فناوری همچنان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. > این گزارش بر اساس نظرسنجی از بیش از 1000 کارمند فناوری است، […]

پیش بینی تعطیلات 2020 V400.0؟ برای هر چیزی آماده باش

اتفاقات بی‌سابقه‌ای در سال 2020 رخ داده است که می‌ترسم شروع به فهرست کردن آنها کنم، در صورتی که درگاهی را به وحشت‌های بیشتر باز کند. و ما هنوز چهار ماه فرصت داریم که طوفان‌های بیشتر، انتخابات ایالات متحده، COVID-19 2.0 و – شاید ترسناک‌تر از همه – فصل خرید تعطیلات را با خود بیاوریم. […]

بعدی در MarTech Live: اتوماسیون بازاریابی در کجای پشته Martech شما قرار می گیرد؟

چهارشنبه، 23 سپتامبر، ساعت 13:00 EDT، کیم دیویس، مدیر تحریریه و میزبان MarTech Live، MarTech Today با اتوماسیون بازاریابی در مورد وضعیت اتوماسیون بازاریابی، و جایی که در مجموعه بازاریابی به سرعت در حال توسعه قرار می گیرد. مهمانان کیم خواهند بود: هلن آبراموا، رهبر فناوری بازاریابی، Verizon جاستین شرف، معاون بازاریابی، Jahia Solutions موضوعات بحث […]

از کمدی تا تنوع

در سخنرانی اصلی Inbound خود، برایان هالیگان، مدیر عامل HubSpot گفته بود: “ما به شدت به تنوع و شمول متکی هستیم.” تیسا هامی، سخنران این کنفرانس، آموزش های گوناگونی، برابری و شمول را از طریق شرکت خود Korsi Consulting ارائه می دهد. شاید فکر کنید در مورد یک مشاور تنوع چیز غیرعادی نیست: چیزی که […]

از تحمیل ساختار سازمان بازاریابی B2B خود در سفر خریدار خودداری کنید

ما تیم‌های بازاریابی B2B و بودجه‌های مربوطه را با متخصصانی ساخته‌ایم که رشته و کانال بازاریابی خود را در داخل و خارج می‌دانند. ستاره‌های راک رسانه‌های اجتماعی، متخصصان رویدادهای سازمان‌یافته، بازاریاب‌های میدانی مبتنی بر فروش، استادان نسل تقاضا و گوروهای دیجیتال کمپین‌های خود را ارائه می‌کنند. این رویکرد برای عملکرد فردی و خوب، اگر در […]

ایجاد منابع بیشتر برای سیاه پوستان در فناوری

افزایش تنوع و مشارکت اقلیت ها در فناوری موضوع اصلی مورد بررسی در پانل تنوع زنده MarTech در 7 اکتبر، و تقاضای سرکوب شده اقلیت هایی که مایل به ورود به حوزه فناوری هستند، منجر به تشکیل گروه جدیدی با تمرکز بین المللی به نام Blacks in Technology International شده است. ، یک فرعی از […]

این فقط فناوری نیست: طراحی سازمان در قلب تحول دیجیتال است

من اخیراً تیتری دیدم که می‌پرسید آیا برای انقلاب محاسبات کوانتومی آماده هستم یا خیر. این نه تنها در مورد موج اول، بلکه در مورد موج دوم، از فناوری صحبت می کند که باید در جلو و مرکز به عنوان بخشی از تحول دیجیتال. البته شما مقاله‌های جدید بعدی را دیده‌اید که به نظر می‌رسد […]

فرآیندهای بافندگی با هم: چشم انداز Pega

با اعلام ارزش یاب این هفته، پلتفرم تعامل با مشتری، Pega قصد دارد به برندها کمک کند تا ارزش مشتریانی را که خدمات کمتری دریافت می‌کنند، جلب کنند. در حالی که پیام‌رسانی به بخش‌های اصلی مشتریان در مورد محصولات فعلی، برندها می‌توانند فرصت دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان کمتر درگیر با پیام‌های مرتبط را […]

بازپخش: چگونه کارشناسان اتوماسیون بازاریابی را در پشته های مارکت خود مدیریت می کنند

کیم دیویس، مدیر تحریریه MarTech Today اخیراً با متخصصان اتوماسیون بازاریابی، هلن آبرامووا صحبت کرده است. ، فناوری بازاریابی در Verizon و جاستین شرف، معاون بازاریابی در Jahia Solutions، در مورد وضعیت اتوماسیون بازاریابی و جایی که در پشته بازاریابی سریع در حال توسعه قرار می گیرد، رهبری می کنند. این سه نفر در مورد […]