اعلانیه
اعلانیه

MarTech Minute: Salesforce برای راه‌اندازی مرکز آمادگی بازگشت به کار، ابزارهای جدید از CabinetM، Widen

خلاصه‌های MarTech Minute ما برای اولین بار در خبرنامه روزانه MarTech Today ظاهر می‌شود. برای اشتراک اینجا را کلیک کنید تا بتوانید روز خود را با آگاهی از همه چیزهای مرتبط با مارتک آغاز کنید.

آن را جمع کنید. پلتفرم مدیریت فناوری بازاریابی CabinetM دارای ابزار SkillStack خود را با ویژگی‌های جدید به روز کرد تا به تیم‌های MOP کمک کند تا از فناوری بازاریابی و فروش خود استفاده کامل کنند. ابزار SkillStack CabinentM برای مستندسازی تجربیات کارکنان، مهارت‌ها و گواهینامه‌ها برای هر راه‌حل در پشته martech آنها استفاده می‌شود – این امکان را فراهم می‌کند که مجموعه مهارت‌های تیم را با پلتفرم‌های فناوری سازمان هماهنگ کند. ویژگی‌های جدید SkillStack به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا گزارش‌هایی را با بررسی مهارت‌ها بر اساس تیم، واحد تجاری، منطقه یا بر اساس محصول یا دسته محصول اجرا کنند. همچنین یک ویژگی جدید “نقشه” وجود دارد که می تواند شکاف های مهارتی، مناطق آموزشی مورد نیاز یا نیازهای استخدام را شناسایی کند. SkillStacks را می توان با سایر اعضای تیم و سهامداران از طریق URL مشتری به اشتراک گذاشت و برای هر کاربر ثبت نام شده CabinetM رایگان است.

چرا ما اهمیت می‌دهیم: حتی قبل از همه‌گیری، نابرابری بین مجموعه‌های مهارت‌های فنی سازمان و ابزارهای موجود martech چالشی مداوم برای رهبران فناوری بازاریابی بوده است. اما اکنون، با افزایش بیکاری و بسیاری از تیم‌های مارتک در حال حاضر با کارکنان کوچک‌تر کار می‌کنند، این اختلاف احتمالاً بیشتر خواهد شد. توانایی شناسایی نقاط قوت مارکت – و شکاف های تیم خود – می تواند به به حداکثر رساندن ابزارهای شما کمک کند. همچنین می تواند به شما اطلاع دهد که اگر مهارت لازم برای پشتیبانی از آنها را ندارید، چه ابزارهایی ممکن است ارزش سرمایه گذاری مداوم را نداشته باشند.

WORK IT. Salesforce در حال برنامه ریزی برای راه اندازی Work.com، یک مرکز “آمادگی بازگشت به کار” با منابع متعدد برای شرکت هایی که به دنبال بازگشایی مکان های تجاری خود با لغو سیاست های پناهگاه در محل هستند. به گفته این شرکت، این سایت راه‌حل‌هایی را برای «تسریع واکنش بخش خصوصی و دولتی» به همه‌گیری با برنامه‌های ارزیابی سلامت کارکنان، راه‌حل‌های مدیریت شیفت، ردیابی تماس و ابزارهای واکنش اضطراری ارائه می‌کند. همچنین بخشی با نظرات و بینش کارشناسان تجارت و سلامت وجود دارد. Work.com به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی می‌شود و بخش مدیریت واکنش اضطراری در اواسط ماه مه در دسترس خواهد بود و مرکز فرماندهی و مدیریت شیفت اواخر ماه ژوئن در دسترس خواهد بود. قیمت اولیه 5 دلار برای هر کاربر در ماه همراه با افزونه هایی وجود خواهد داشت که قیمت را از 25 دلار به 50 دلار برای هر کاربر در ماه افزایش می دهد.

چرا ما اهمیت می‌دهیم: همانطور که کسب‌وکارها مجبور شده‌اند ابتکارات دیجیتالی خود را دو برابر کنند تا از شرایط اقتصادی ناشی از بحران COVID-19 جان سالم به در ببرند، بسیاری از مشاغل مشابه اکنون با بازگشایی مکان های خود – دوباره در زمان رکورد – بدون اینکه به طور کامل بدانند چه چیزی را باید انتظار داشت. ناگفته نماند که هجوم سیاست های جدیدی که برای حفظ امنیت کارکنان و مشتریان باید اجرا شوند. برچسب قیمت 50 دلاری برای هر کاربر در ماه هزینه بالایی است، اما ممکن است به دلیل جستجوی ابزارهای بازیابی برای کمک به آنها با شرایط عادی جدید، ضروری باشد.

آیا ما در یک صفحه هستیم؟ راه حل مدیریت دارایی برند Widen دارای یک پلت فرم مدیریت اطلاعات محصول (PIM) را به عنوان بخشی از مجموعه ابزار مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) خود راه اندازی کرد. این شرکت می‌گوید ترکیب DAM و PIM جدید به شرکت‌ها کمک می‌کند تا راه‌اندازی محصول را تسریع کنند و از صحت فهرست‌بندی محصولات در سراسر وب اطمینان حاصل کنند. راه حل PIM به مدیران محصول و بازاریابان کمک می کند تا اطلاعات محصول، از جمله مشخصات فنی و اندازه ها را جمع آوری کنند. سپس داده‌ها را می‌توان به پلتفرم Widen Collective منتقل کرد، جایی که بازاریابان می‌توانند به‌طور خودکار محتوای خلاقانه را برای بازخورد، بررسی و تأیید هدایت کنند، داده‌های محصول نهایی را به سایت‌های تجارت الکترونیکی و موارد دیگر ارسال کنند.

چرا اهمیت می دهیم: کلمه کلیدی در اینجا: خودکار. تیم‌های بازاریابی و MOPs در هر گوشه و کناری به دنبال راه‌های جدیدی برای خودکارسازی فرآیندها هستند، زیرا بسیاری از ما مجبور هستیم ابتکارات دیجیتال خود را تسریع کنیم. ما «خیلی بیشتر» را با «خیلی کمتر» انجام می‌دهیم، بنابراین هر راه‌حل جدید martech که می‌تواند کارهایی مانند جمع‌آوری مشخصات محصول در سراسر وب یا مسیریابی همان اطلاعات محصول را به کانال‌های مختلف برای بررسی به‌طور خودکار خودکار کند، به مدیران بازاریابی محصول فرصت تنفسی می‌دهد. .


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *