اعلانیه
اعلانیه

چگونه یک بنیاد دیجیتال بسازیم تا تجربه مشتری خود را تغییر دهیم

قبل از COVID-19، بسیاری از سازمان‌ها به جای سرمایه‌گذاری جامع در تحول دیجیتال، پروژه‌های دیجیتالی کوتاه‌مدت را در اولویت قرار می‌دادند. اما همه‌گیری نشان داد که استراتژی‌های بلندمدت چقدر حیاتی هستند و چرا رهبران کسب‌وکار برای سرمایه‌گذاری در آینده ضروری هستند. در محیط کنونی، سازمان‌ها باید پایه‌ای دیجیتالی ایجاد کنند تا در صورت نیاز به سرعت حرکت کنند.

واحد کسب‌وکار B2B که مسئول سرویس‌دهی به رستوران‌ها در تایسون فودز است، از مدل تحول دیجیتالی گروه مشاوره لیما پیروی کرد تا به اجماع نیاز داشتند تا شرکت را درست به موقع برای حمایت از محور چشمگیر ناشی از کووید-19 هماهنگ کنند.

در طول این وبینار، به کیت باربر، مدیر تعامل دیجیتال در تایسون فودز، و بنیانگذار و شریک مدیریت گروه مشاوره لیما، پل لیما، بپیوندید تا در مورد تغییر ایجاد شده توسط تایسون و نحوه تغییر آنها برای ارائه خدمات بیشتر بدانید. تجربه مشتری دیجیتال بهتر است.

همین امروز برای “How to Transformence Experience Customer Your Foundation”>ثبت نام کنید ” ارائه شده توسط Adobe.


درباره نویسنده

دیجیتال مارکتینگ دپو یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزبانی شده، تحقیقات اصلی و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کنیم – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی، و موارد دیگر. در مورد بازاریابی اینترنتی Digital Marketing Depot بخشی از رسانه درب سوم، ناشر Search Engine Land، MarTech و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *