قبل از COVID-19، بسیاری از سازمانها به جای سرمایهگذاری جامع در تحول دیجیتال، پروژههای دیجیتالی کوتاهمدت را در اولویت قرار میدادند. اما همهگیری نشان داد که استراتژیهای بلندمدت چقدر حیاتی هستند و چرا رهبران کسبوکار برای سرمایهگذاری در آینده ضروری هستند. در محیط کنونی، سازمانها باید پایهای دیجیتالی ایجاد کنند تا در صورت نیاز به سرعت حرکت کنند.
واحد کسبوکار B2B که مسئول سرویسدهی به رستورانها در تایسون فودز است، از مدل تحول دیجیتالی گروه مشاوره لیما پیروی کرد تا به اجماع نیاز داشتند تا شرکت را درست به موقع برای حمایت از محور چشمگیر ناشی از کووید-19 هماهنگ کنند.
در طول این وبینار، به کیت باربر، مدیر تعامل دیجیتال در تایسون فودز، و بنیانگذار و شریک مدیریت گروه مشاوره لیما، پل لیما، بپیوندید تا در مورد تغییر ایجاد شده توسط تایسون و نحوه تغییر آنها برای ارائه خدمات بیشتر بدانید. تجربه مشتری دیجیتال بهتر است.
همین امروز برای “How to Transformence Experience Customer Your Foundation”>ثبت نام کنید ” ارائه شده توسط Adobe.