بر اساس دادههای فهرست جهانی تبلیغات آنلاین مارین، این مطالعه نشان داد مشتریانی که هم بر روی تبلیغات جستجو و هم بر روی تبلیغات اجتماعی کلیک میکنند، تقریباً دو برابر بیشتر از کاربرانی که روی یک آگهی جستجو کلیک کردهاند، نرخ تبدیل و دو برابر بیشتر هزینه کردهاند.
>
با نگاهی به کاربرانی که فقط روی تبلیغات اجتماعی کلیک کردهاند، مارین نرخ تبدیل و درآمد را برای کاربرانی که هم روی تبلیغات اجتماعی و هم بر روی تبلیغات جستجو کلیک کردهاند، بیش از چهار برابر شده است.
تاثیر تبلیغات جستجو و اجتماعی بر نرخ تبدیل و درآمد:
مقایسه عملکرد کمپین ایزوله و یکپارچه:
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.