اعلانیه
اعلانیه

یوبی‌سافت از نمایه آنلاین شما برای تبلیغ بازی جدید استفاده می‌کند

ubisoft_dogs

اگر تا به حال یک لحظه بنشینید و به تمام اطلاعاتی که از زمان پیدایش اینترنت در ابر قرار داده اید فکر کنید، احتمالاً مانند یکی از آن بیماران روانی خواهید شد. در پناهندگی داستان ترسناک آمریکایی. اعتمادی که به اینترتیوب ها می کنیم به نوعی ترسناک است.

شاید برای یادآوری این موضوع و البته برای تبلیغ بازی جدید Watch Dogs، یوبی‌سافت با DigitalShadow عرضه شده است، سایتی که اطلاعات عمومی در دسترس شما را از فیس بوک، اداره سرشماری ایالات متحده و اداره کار و آمار می خراشد تا تصویری واقعی از اینکه شما چه کسی هستید، به چه کسی اهمیت می دهید، کجا بوده اید، چه ارزشی دارید و چگونه یک شخص یا سازمان را نشان می دهد. ممکن است از این اطلاعات علیه شما سوء استفاده کند.

همه با ورود به سیستم با Facebook.

همه ما قبلاً این کمپین‌های اسکراپر را در عمل دیده‌ایم، اما این یک احساس مخفیانه دارد. شرورانه است یواشکی است و در واقع روشنگر است.

DigitalShadow با ارائه اطلاعات کاربری فیسبوک خود به من می گوید که می توانم با دقت 90 درصد شناسایی شوم، روابط من امن است (این یک چیز خوب است)، افرادی که به دنبال آنلاین من هستند، چه کسانی چیزهای من را بیش از حد به اشتراک می گذارند، دیدگاه من نسبت به زندگی بر چه اساس است. در مورد نوع زبانی که استفاده می‌کنم (ظاهراً به این دلیل که من همیشه تبلیغات را حذف می‌کنم)، وقتی که بر اساس الگوهای اتصالم آسیب‌پذیر هستم، مکان‌یابی جغرافیایی من واقعاً آسان است، حقوق من بسیار کمتر از آن است. در واقع این است و، خوب، کلی چیزهای دیگر.

البته در پایان، از شما تشویق می‌شود که دوستان خود را دعوت کنید، تریلر بازی را تماشا کنید و از WatchDogs.com در جایی که می‌خواهید بازدید کنید. بیشتر در محیط بازی غوطه ور می شوند. همه چیز بسیار خوب جریان دارد و شما را به بازی می کشاند و طرز فکر شما را به طور موثر برای آن محیط تنظیم می کند.

(توجه: تریلر بازی زیر شامل چند متن آهنگ است که ممکن است NSFW در نظر گرفته شود.)

]http://youtu.be/r9yNUOA8RAk[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *