اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: جستجوی یکپارچه و تبلیغات اجتماعی دو نرخ تبدیل و افزایش نرخ درآمد 26٪

Marin Software logoدر مطالعه جدید ارزیابی جستجو و تبلیغات اجتماعی mpaigns، Marin Software تأیید کرد که جستجوی پولی و کمپین‌های اجتماعی هنگام یکپارچه شدن، عملکرد بهتری دارند، نرخ تبدیل دو برابر و افزایش 26 درصدی درآمد به ازای هر کلیک را ارائه می‌دهند.

بر اساس داده‌های فهرست جهانی تبلیغات آنلاین مارین، این مطالعه نشان داد مشتریانی که هم بر روی تبلیغات جستجو و هم بر روی تبلیغات اجتماعی کلیک می‌کنند، تقریباً دو برابر بیشتر از کاربرانی که روی یک آگهی جستجو کلیک کرده‌اند، نرخ تبدیل و دو برابر بیشتر هزینه کرده‌اند.

>

با نگاهی به کاربرانی که فقط روی تبلیغات اجتماعی کلیک کرده‌اند، مارین نرخ تبدیل و درآمد را برای کاربرانی که هم روی تبلیغات اجتماعی و هم بر روی تبلیغات جستجو کلیک کرده‌اند، بیش از چهار برابر شده است.

تاثیر تبلیغات جستجو و اجتماعی بر نرخ تبدیل و درآمد:

Marin study search and social touch points هنگام مقایسه عملکرد جدا شده کمپین‌ها در مقابل کمپین‌های یکپارچه، مارین کشف کرد که کمپین‌های جستجو در ترکیب با یک کمپین تبلیغاتی اجتماعی، ۲۶ درصد افزایش درآمد به ازای هر کلیک و ۶۸ درصد درآمد بیشتر به ازای هر تبدیل را تجربه می‌کنند.

مقایسه عملکرد کمپین ایزوله و یکپارچه:

Marin study impact search on social


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *