اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: یاهو Q1 انتظارات را شکست، جستجو قوی تر از نمایشگر

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • یاهو سه ماهه اول انتظارات را شکست، جستجوی قوی تر از نمایشگر
    امروز یاهو درآمد سه ماهه 1.13 میلیارد دلاری را منتشر کرد. این رقم نسبت به سال گذشته 1 درصد کاهش داشته است، اما هنوز هم نسبت به برآوردهای اجماع تحلیلگران مالی کمتر است. درآمد ex-TAC ​​1 درصد افزایش داشت. سود خالص غیر GAAP هر سهم 0.38 دلار بود که ثابت بود اما انتظارات را نیز شکست داد. این شرکت حدود 4.6 میلیارد دلار پول نقد در دست دارد. بعضی ها این […]
  • را جشن می گیرند

  • گزارش: درآمد تبلیغ کننده از تبلیغات فیس بوک 191 درصد در سال، 12 درصد از جستجوی پولی افزایش یافت
    تبلیغ کنندگان درآمد را مشاهده کردند از طریق تبلیغات فیسبوک در سه ماهه اول سال 2014 191 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت، در حالی که جستجوی پولی باعث افزایش درآمد 12 درصدی در سال شد. طبق نگاه فصلی Kenshoo به کمپین های تبلیغاتی که از طریق پلتفرم اجرا می شوند. یک اینفوگرافیک جدید نشان می‌دهد که هم جستجوی پولی و هم تبلیغات فیس‌بوک سال به سال قوی بوده است […]
  • سازمان سلامت آزمایش خلاق اجتماعی ثابت کرد سیگار کشیدن زشت است
    آه، Tinder. آن سایت داغ یا نه که در آن کسانی که فقط به ظاهر اهمیت می دهند می توانند به دنبال صمیمیت با دیگرانی باشند که فقط به ظاهر اهمیت می دهند. این روش این روزهاست. از این گذشته، چه کسی واقعاً اهمیت می دهد که یک شخص واقعاً چگونه است وقتی که این موضوع مانع از سادگی یک قرار ملاقات می شود […]
  • گزارش: فیس بوک به ناشران اخبار تبلیغات رایگان موبایل می دهد
    خب، به آن News Feed می گویند. حداقل در شش ماه گذشته، فیس‌بوک الگوریتم خود را برای پاداش دادن به محتوای باکیفیت تنظیم کرده است و به تعصب شدید نسبت به ناشران اخبار اعتراف کرده است. اکنون همانطور که جان مک درموت از Digiday هفته گذشته متوجه شد، فیس بوک در حال قرار دادن تبلیغات رایگان برای ناشران در اخبار تلفن همراه کاربران […]
  • بازاریابی برنامه‌ها: جایی که رسانه‌ها، پیام‌ها و مکانیسم‌ها همگرا می‌شوند
    یکی از روندهای کلی در صنعت ما این است که بازاریابی از کسب و کار ارائه ارتباطات – تبلیغات و محتوا – به حضور در کسب و کار ارائه تجربیات مشتری این فقط چیزی نیست که ما می گوییم. این همان چیزی است که مشتریان بالقوه و مشتریان هنگام ارتباط با ما در کانال‌های دیجیتال […]
  • تجربه می‌کنند

  • Perfect Audience راه حل های Self-Service Retargeting را برای تبلیغات پویا فیس بوک و توییتر راه اندازی کرد
    Perfect Audience در سال 2012 راه اندازی شد تا راه حل های خود-خدمت را ارائه دهد. بازاریابان میان‌رده برای مدیریت کمپین‌های هدف‌گیری مجدد خود. طی یک ماه گذشته، این شرکت خدمات جدیدی را برای مدیریت هدف‌گیری مجدد تبلیغات پویا در فیس‌بوک و اکنون برای راه‌حل جدید هدف‌گیری مجدد مخاطبان خاص توییتر راه‌اندازی کرده است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف‌گذاری مجدد تبلیغات پویا فیس‌بوک را راه‌اندازی و مدیریت کنند […]
  • شاخص دانلود: اندروید از iTunes پیشی می‌گیرد اما درآمدی ندارد
    برنامه جدید Annie در Q1 Market Index نشان می‌دهد که Google Play از iTunes از نظر دانلود برنامه تا 45 درصد قابل‌توجه است. با این حال، اپ استور اپل هنوز 85 درصد بیشتر از رقیب متعلق به گوگل خود درآمد ایجاد می کند – اگرچه این شکاف در حال کاهش است. App Annie گفت که رشد دانلود Google Play عمدتاً توسط بازارهای نوظهور هدایت می شود، […]
  • تویتر با به دست آوردن Gnip، یکی از شرکای دیرینه Firehose، داده ها را دو برابر می کند
    توییتر یکی از ارائه دهندگان Firehose خود را به داخل می آورد و امروز اعلام کرد که Gnip را خریداری کرده است، یک شریک قدیمی که داده های رسانه های اجتماعی را به شرکت هایی می فروشد که به دنبال اطلاعات در مورد مصرف کنندگان و رفتار آنها هستند. این حرکت به عنوان نشانه ای تلقی می شود که توییتر به دنبال کسب درآمد بیشتر از داده های خود است. پیش از این، این شرکت […]
  • داشته است

  • Google Analytics عیب‌یابی بتا را برای تعداد محدودی از کاربران عرضه می‌کند
    گوگل دیروز اعلام کرد که بتای آنالیز تشخیصی را راه‌اندازی می‌کند، اما در حال حاضر فقط به تعداد محدودی از کاربران دسترسی دارد. طبق این اعلامیه، ویژگی جدید Analytics Diagnostics تعدادی از مشکلات حساب را شناسایی می‌کند: برچسب‌گذاری سایت، پیکربندی حساب، و داده‌های گزارش شما را برای مشکلات احتمالی کیفیت داده بررسی می‌کند و به دنبال مواردی مانند: […]
  • Google به کاربران می‌گوید که ایمیل‌های آنها را اسکن می‌کند، همانطور که مایکروسافت “Scroogled” را در رختخواب می‌گذارد
    Google دیروز شرایط خدمات خود (TOS) را به‌روزرسانی کرد تا این واقعیت را که اسکن می‌کند واضح‌تر نشان دهد. Gmail به منظور تطبیق محتوای ایمیل با تبلیغات. بخش مربوطه از TOS به روز شده چنین می‌گوید: سیستم‌های خودکار ما محتوای شما (از جمله ایمیل‌ها) را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا ویژگی‌های محصول مرتبط شخصی، مانند نتایج جستجوی سفارشی‌شده، […]
  • متنفران از بازاریابی محتوا متنفر خواهند شد (و چرا آنها اشتباه می کنند)
    وقتی چیزی به اندازه ای بزرگ می شود که پوشش رسانه ای و مکالمه زیادی را به خود جلب کند، اجتناب ناپذیر است که همه توجه نشود مثبت خواهد بود. جاستین بیبر را در نظر بگیرید. یا مایلی سایرس هر دوی آنها مخالفانی به اندازه طرفدارانشان با صدای بلند و پرشور دارند. بازاریابی محتوا مطمئناً یک بت نوجوان نیست، بلکه به عنوان علاقه به موضوع […]
  • است

  • Google ارائه می دهد نگاهی کوتاه به آخرین به روز رسانی نرم افزار Google Glass
    صاحبان Google Glass از دسامبر منتظر به روز رسانی نرم افزار ماهانه بودند. انتظار در اواخر این هفته به پایان می رسد. گوگل پیش نمایشی از تغییراتی که در به روز رسانی نرم افزار XE16 در راه است ارائه کرده است که قرار است اواخر این هفته برای اکسپلوررها ارائه شود. بزرگترین تغییر ذکر شده […]
  • گزارش: مدیر عامل Priceline می‌گوید تبلیغات توییتر و فیس‌بوک باعث نتایج نمی‌شوند
    دارن هیوستون، مدیر عامل پرایس‌لاین، که ریاست یکی از بزرگ‌ترین خرج‌کنندگان آنلاین را بر عهده دارد. تبلیغات، می گوید که تبلیغات توییتر و فیس بوک برای سایت مسافرتی موثر نیستند. هیوستون امروز به بلومبرگ گفت: «برای فیس بوک و توییتر، ما مقادیر بی پایانی پول داریم. “اما ما چیزی در آنجا پیدا نکردیم.” هزینه های بازاریابی آنلاین Priceline در سال گذشته 1.8 میلیارد دلار بود، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • 10 نکته هوشمند برای استفاده از +Google برای افزایش ترافیک وب، moz.com
  • 8 روش برای ایجاد یک پروفایل برنده اینستاگرام، بررسیگر رسانه های اجتماعی
  • نگاهی تازه برای مرکز راهنمایی، رسمی وبلاگ پینترست
  • یک عذرخواهی به برندها از طرف کارشناسان رسانه های اجتماعی در همه جا، www.socialmediaexplorer.com
  • ممیزی محتوای رسانه های اجتماعی شما: 5 مسئله ای که باید با آن مقابله کنید، موسسه بازاریابی محتوا
  • هزینه فیس بوک: ‘ هیچ رویداد منحصر به فردی باعث کاهش دسترسی ارگانیک کسب و کارها نشد، streetfightmag.com
  • با این 6 نکته دسترسی ارگانیک فیسبوک خود را افزایش دهید، blog.bufferapp.com
  • چگونه یک طرح رسانه اجتماعی ایجاد کنیم، www.ducttapemarketing. com
  • چگونه استعداد واقعی رسانه های اجتماعی را در میان “متخصصان” تشخیص دهیم ، موسسه بازاریابی محتوا
  • اینستاگرام توییتر را جذب می کند کاربران ایالات متحده: کدام برندها کجا هستند؟، simplemeasured.com
  • بازدیدکنندگان خود را به‌درستی برای هدف‌گذاری مجدد تبادل Facebook تقسیم‌بندی کنید، fbppc.com
  • Respondly به شرکت‌ها کمک می‌کند از توییتر برای خدمات مشتری استفاده کنند، وب بعدی
  • پست‌های توییتر خیانت به بیماری هستند، هفته اطلاعات
  • گاف توییتری US Airways بد بود، اما سکوت رادیویی آن فقط مشکل را بدتر می کند، www.thedrum.com
  • چرا اکنون به HootSuite اعتماد دارم کمی کمتر از دیروز، مک کولیر
  • چرا استراتژی رسانه اجتماعی فورد خیلی خوب است؟، econsultancy

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *