اعلانیه
اعلانیه

این بیلبورد مجهز به RFID هزینه یک آئودی جدید را بر اساس ارزش معاملاتی جمع آوری شده نشان می دهد

audi_instant_evaluation_rfid

برخی افراد ممکن است این را به عنوان تجاوز به حریم خصوصی تفسیر کنند. دیگران ممکن است درک کنند که هنگام خرید یک ماشین جدید باید یک قدم کمتر بردارند. AlmapBBDO سائوپائولو با همکاری آئودی در برزیل، بیلبورد ارزشیابی فوری آئودی را ایجاد کرد.

آژانس از یک کارمند آئودی خواسته بود تا خودروهای پارک شده در فضاهای عمومی را ارزیابی کند. کارمند مدل، سال و ارزش وسیله نقلیه را روی تبلت ثبت می کرد. یک بروشور با یک برچسب RFID روی شیشه پشتی هر خودرو قرار داده شد. این برچسب تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط کارمند آئودی را ذخیره می کرد. هنگامی که خودرو به سنسور نزدیک در خروجی گاراژ نزدیک می‌شود، رایانه تمام داده‌های ثبت‌شده در برچسب RFID را شناسایی می‌کند و بلافاصله
شرایط پرداخت سفارشی برای آن راننده و آدرس نمایندگی آئودی را نشان می‌دهد.

از یک نظر، کمی ترسناک است. در دیگری، شگفتی تکنولوژی و سادگی است. و در مفهوم سوم، این یک کار واقعاً مفید برای یک برند است. ممکن است خود خدمت باشد، اما باز هم، آیا همه چیز بازاریابی نیست؟

]http://youtu.be/1fi1eOJ7CAU[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *