اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: گوگل به عنوان با ارزش ترین برند جهان پیشتاز است در حالی که اپل به رتبه دوم سقوط می کند

google-building-featuredپس از کسب مقام اول برای سه سال متوالی، مطالعه اخیر 100 برند برتر جهانی نشان داد که اپل اکنون پس از گوگل در رتبه دوم قرار دارد.

به سفارش گروه خدمات ارتباطی WPP، مطالعه انجام شده توسط میلوارد براون نشان داد که ارزش برند Google نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است و اکنون 159 میلیارد دلار ارزش دارد.

در همین حال، طبق این مطالعه، ارزش اپل 20 درصد کاهش یافته است، با ارزش تخمینی برند در مجموع 148 میلیارد دلار.

نیک کوپر، مدیر عامل Millward Brown Optimor می‌گوید: «Google در سال گذشته با Google Glass، سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و شراکت‌های متعددی که سیستم عامل آندروید آن را در سایر کالاها مانند اتومبیل جاسازی می‌کند، بسیار نوآور بوده است. .

اعلام 100 برند برتر جهانی با ارزش‌ترین برندز ادعا می‌کند که کاهش اپل بر اساس این تصور فزاینده است که این شرکت اکنون فاقد نوآوری است و نتوانسته هیچ محصول قابل توجهی را در گذشته معرفی کند.

برندهای فناوری 29 درصد از ارزش کل 100 برند برتر جهانی را تشکیل می‌دهند و گوگل، اپل، آی‌بی‌ام و مایکروسافت چهار جایگاه اول را به خود اختصاص داده‌اند.

برندز 10 برند برتر جهانی با ارزش در سال 2014

Brandz Top 10 global brands 2014

در نهمین سال خود، تولیدکنندگان این مطالعه می‌گویند فهرست امسال پایان رکود است:

شاخص امسال پایان رکود را نشان می دهد، با بهبودی قوی در ارزش گذاری ها، و برای اولین بار، رشد واقعی در هر گروه و در کل 100 رتبه برتر. آنچه قابل توجه است، راهی است که مارک های قوی باعث بهبودی شده اند. هفتاد و یک مورد از برندهای فهرست شده در 100 برند برتر سال 2014 ما در سال 2008 وجود داشت.

طبق این مطالعه، ارزش ترکیبی 100 برند برتر جهانی از زمان انتشار اولین فهرست در سال 2006 تقریباً دو برابر شده است.

در حالی که شرکت‌های فناوری در این فهرست پیشرو هستند، میلوارد براون ادعا می‌کند که پوشاک سریع‌ترین رده در حال رشد را نشان می‌دهد، با ده برند برتر پوشاک با رشد ۲۹ درصدی در طول سال گذشته.

سریعترین برند در حال رشد، شرکت اینترنتی چینی Tencent بود که در رتبه 14 قرار گرفت.

فیس‌بوک با رشد 68 درصدی به 36 میلیارد دلار، دومین برند با رشد سریع بود. محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان در رتبه‌بندی 20 برند برتر جهانی قرار نداشت. توییتر با ارزش نام تجاری 14 میلیارد دلار در رتبه 71 قرار گرفت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *