اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: برنامه تلویزیونی فیس بوک، تبلیغات Nest Google Talks، دیگر برند جهانی برتر اپل نیست

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • برنامه جدید فیس‌بوک که به تلویزیون شما گوش می‌دهد می‌تواند منجر به تبلیغات جدید شود
    فیس‌بوک امروز یک ویژگی جدید تشخیص صدا را معرفی کرد و آن را به‌عنوان میان‌بر صورت‌حساب کرد تا به کاربرانش کمک کند راحت‌تر آنچه را که هستند به اشتراک بگذارند. در حال انجام. اما یکی دیگر از انگیزه‌های احتمالی فیس‌بوک، جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد عادت‌های تماشای سرگرمی کاربران است تا به عنوان مهمات در نبرد با توییتر برای قلمرو صفحه دوم استفاده شود. ویژگی جدید، […]
  • Google اطمینان می دهد که هیچ برنامه ای برای قرار دادن تبلیغات در Nest Thermostats وجود ندارد
    Google به سرعت از زبان استفاده شده در پرونده SEC که در آن شرکت نوشته بود زمانی را پیش بینی می کند که «ما و شرکت‌های دیگر می‌توانند تبلیغات و محتواهای دیگر را بر روی یخچال‌ها، داشبورد خودرو، ترموستات‌ها، عینک‌ها و ساعت‌ها ارائه دهند تا به چند مورد اشاره کنیم. گنجاندن «ترموستات‌ها» در آن فهرست باعث شد […]
  • این بیلبورد دارای RFID، هزینه یک آئودی جدید را بر اساس ارزش معاملاتی جمع آوری شده نشان می دهد
    برخی افراد ممکن است این را تفسیر کنند. به عنوان تجاوز به حریم خصوصی دیگران ممکن است درک کنند که هنگام خرید یک ماشین جدید باید یک قدم کمتر بردارند. AlmapBBDO سائوپائولو با همکاری آئودی در برزیل، بیلبورد ارزش گذاری فوری آئودی را ایجاد کرد. آژانس از یکی از کارمندان آئودی خواسته بود تا خودروهای پارک شده در فضاهای عمومی را ارزیابی کند. […]
  • Google Eyes Future for Enhanced Campaigns: Ads on Thermostats, Wearables, Refrigerators and more
    Google به آینده ای نگاه می کند که در آن تبلیغات ارائه می شود در هر تعداد دستگاه “هوشمند” در خانه، ماشین و بدن شما. در نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این شرکت ادعا می‌کند که عملکرد درآمد حاصل از تبلیغات توسط دستگاه‌های تلفن همراه را در بخشی از […]
  • شکست نمی‌دهد.

  • مطالعه: گوگل به عنوان با ارزش ترین برند جهان پیشتاز است در حالی که اپل پس از کسب رتبه اول به رتبه دوم سقوط می کند
    برای سه سال متوالی، مطالعه اخیر بر روی 100 برند برتر جهانی نشان داد که اپل اکنون در رتبه دوم پس از گوگل قرار دارد. به سفارش گروه خدمات ارتباطی WPP، مطالعه انجام شده توسط Millward Brown نشان داد که ارزش برند گوگل 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و اکنون 159 میلیارد دلار ارزش دارد. در همین حال، اپل […]
  • Google فیلتر “Panda” را به‌روزرسانی می‌کند، 7.5 درصد از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار می‌دهد
    دیروز، Google تغییر قابل‌توجهی در فیلتر پاندا خود به نام Panda 4.0 ایجاد کرد. این بزرگ‌ترین به‌روزرسانی الگوریتم پاندا در اعصار مختلف است و ممکن است دلیل برخی تغییرات رتبه‌بندی باشد که ممکن است امروز و در طول هفته در Google مشاهده کنید. مت کاتس، رئیس هرزنامه جستجوی گوگل، در توییتر اعلام کرد […]
  • از آستانه اثربخشی در رسانه های اجتماعی خود عبور کنید بازاریابی
    هر وقت اسکاتی به کاپیتان کرک می‌گفت: «او در حال شکسته شدن است، کاپیتان» یا حتی «دیگر نمی‌تواند تحمل کند»، او به این فکر می‌کرد که وضعیت Starship Enterprise است. از آستانه ای فراتر می رفت که از آن هیچ راه برگشتی وجود نداشت. آستانه در بسیاری از بخش های زندگی ما وجود دارد: اقتصاد، بیماری ها، داروها و بازاریابی. ما به سادگی […]
  • را حمل نمی کنیم

  • گرافیک: سرعت اشتراک‌گذاری ویدیوهای اجتماعی در 12 ماه تقریباً دو برابر شده است
    فقط به نظر می‌رسد که جهان سریع‌تر می‌چرخد. در واقع کند می شود، به طور نامحسوس. از سوی دیگر، بر اساس گزارشی که توسط شرکت بازاریابی ویدئویی اجتماعی Unruly منتشر شده است، سرعت به اشتراک گذاری ویدیو به سرعت در حال افزایش است. در آوریل 2013، Unruly اشتراک‌گذاری ویدیو توسط برندها را محک زد و متوجه شد که حدود 25 درصد از اشتراک‌گذاری‌ها […]
  • Pinterest نگاهی عمیق تر به بینش های تجاری برای شرکای منتخب فناوری بازاریابی ارائه می دهد
    بازاریابانی که مشتاق مخاطبان Pinterest هستند اکنون گزینه های جمع آوری اطلاعات پیشرفته تری دارند. سایت بوکمارک بصری امروز اعلام کرد که Business Insights API خود را به روی تعدادی از شرکت های بازاریابی فناوری باز کرده است. Pinterest داده ها را به شرکت هایی مانند Salesforce (Exact Target Marketing Cloud)، Hootsuite، Spredfast، Percolate، Piqora، Curalate و Tailwind ارائه می دهد که نرم افزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را ارائه می کنند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • eBay به کاربران توصیه می کند پس از حمله سایبری، رمز عبور خود را تغییر دهند، تعداد زیادی از کاربران تحت تأثیر، TechCrunch
  • Google خریدهای بین المللی تا سقف 30 میلیارد دلار را برنامه ریزی می کند، www.computerworld.com
  • Google شبکه های Wi-Fi کم هزینه و با کیفیت بالا را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​برنامه ریزی می کند، گزارش می گوید، TechCrunch
  • وال استریت ژورنال
  • می‌گوید Google می‌گوید قراردادی تا سقف 5 میلیارد دلار را تصویب کرده است

  • لیتیوم اولین طرح‌های خود را برای Klout رونمایی کرد: جوامع پاپ‌آپ و A Klout امتیاز برای محصولات، TechCrunch
  • ترکیه می‌گوید توییتر در مورد دستورات دادگاه حساس است و پشتیبانی زنده را راه‌اندازی می‌کند : رسمی، رویترز
  • سانسور انتخابی توییت‌ها ممکن است بهترین گزینه باشد، اما همچنان سانسور است، GigaOM

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *