برخی افراد ممکن است این را به عنوان تجاوز به حریم خصوصی تفسیر کنند. دیگران ممکن است درک کنند که هنگام خرید یک ماشین جدید باید یک قدم کمتر بردارند. AlmapBBDO سائوپائولو با همکاری آئودی در برزیل، بیلبورد ارزشیابی فوری آئودی را ایجاد کرد.
آژانس از یک کارمند آئودی خواسته بود تا خودروهای پارک شده در فضاهای عمومی را ارزیابی کند. کارمند مدل، سال و ارزش وسیله نقلیه را روی تبلت ثبت می کرد. یک بروشور با یک برچسب RFID روی شیشه پشتی هر خودرو قرار داده شد. این برچسب تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط کارمند آئودی را ذخیره می کرد. هنگامی که خودرو به سنسور نزدیک در خروجی گاراژ نزدیک میشود، رایانه تمام دادههای ثبتشده در برچسب RFID را شناسایی میکند و بلافاصله
شرایط پرداخت سفارشی برای آن راننده و آدرس نمایندگی آئودی را نشان میدهد.
از یک نظر، کمی ترسناک است. در دیگری، شگفتی تکنولوژی و سادگی است. و در مفهوم سوم، این یک کار واقعاً مفید برای یک برند است. ممکن است خود خدمت باشد، اما باز هم، آیا همه چیز بازاریابی نیست؟
]http://youtu.be/1fi1eOJ7CAU[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.