اگر فقط با بازگشت این آخر هفته از AMC’s Mad Men، Leroy & Clarkson مستقر در نیویورک، کمی خوش بگذرانیم، آژانسی که خود را به عنوان “ما هر کاری که باید انجام دهید هستیم” با نام تجاری شما-we-can-do-it آژانس، به ما Don-O-Mite داده است.
Don-O-Mite یک برداشت کامل از blaxploitation از این مجموعه است که در 6 سال گذشته جامعه تبلیغاتی – و سایر نقاط جهان – را مجذوب خود کرده است.
در این ویدیو با مردی آشنا میشویم که برای جکسون، جانسون، واشنگتن و وایت، بدترین آژانس در خیابان مدیسون کار میکند که مرد ما قول داده است در ازای رهایی از زندان نجات دهد.
جکسون، جانسون، واشنگتن و وایت همراه با بلک پگی (او عسل دارد)، اسلیم استرلینگ (گربه نقره ای زبان در بالای پشته)، شوگر هیلز هالووی (تاپسی چروک و آه خیلی منحنی) و پیت مرد سوپ کمپبل (لزخ، لغزنده و آه خیلی شلخته).
شاید بهترین بخش ویدیو زمانی است که Don-O-Mite عنوان جدید مایونز کرافت را فاش می کند. فقط تصور کنید که ساموئل ال جکسون ارائه می دهد و تیتر خود را دریافت می کنید.
و سپس اولین قانون تبلیغات وجود دارد. مختصر باشید با یک کیف به سر یکی از برادران طعنه زن تحویل داده شد. این شاید بهترین و طنز آمیزترین برداشتی باشد که تا به حال در مورد مردان دیوانه اعمال شده است.
اگر به شما اطلاع ندهیم که این ویدیو بر اساس تعداد توهینهای بیان شده در دسته NSFW قرار میگیرد، وظیفه خبرنگاری خود را انجام نمیدهیم. اما ما تضمین می کنیم که شما از خنده خود خواهید خندید. اوه صبر کنید، آیا می توانیم این را بگوییم؟
[youtube]http://youtu.be/MxpkEehUd88[/youtube]
آیا یک اثر خلاقانه عالی دیدهاید که ارزش اشتراکگذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]
ارسال کنید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.