از سرزمین بازاریابی:
- مطالعه: تنها 16 درصد از مردم هنگام تماشای تلویزیون پرایم تایم از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند
یک مطالعه جدید منتشر شده توسط شورای عالی تحقیقات نشان داد تنها 16.1 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی ادعا کردند که از رسانه های اجتماعی هنگام تماشای تلویزیون در ساعات پربیننده استفاده کرده اند. برای ارزیابی تأثیر رسانههای اجتماعی بر عادات تماشای تلویزیون، به 1665 شرکتکننده در نظرسنجی دستور داده شد که هر پست اجتماعی مربوط به یک برنامه تلویزیونی را ثبت کنند، همچنین […] - دعوی حقوقی کاترین هیگل در برابر دوان رید ممکن است درسی در مورد نحوه عدم توئیت کردن باشد
تیم رسانه اجتماعی داروخانه های زنجیره ای نیویورک Duane Reade ممکن است درس گران قیمتی را در مورد نحوه عدم توئیت دریافت کند. و این بدان معناست که بقیه ما یک یادآوری رایگان در مورد خطرات استفاده از عکس های افراد مشهور در رسانه های اجتماعی دریافت می کنیم. ابتدا خبر: کاترین هیگل، بازیگر زن، از Duane Reade در فدرال نیویورک شکایت می کند […] - AMC’s Mad Men تحت درمان Don-O-Mite Blaxploitation قرار می گیرد
اگر فقط با بازگشت این آخر هفته از AMC’s Mad Men، Leroy مستقر در نیویورک، کمی سرگرم شوید. & Clarkson، آژانسی که خود را به عنوان آژانس تبلیغ میکند: «ما هر کاری که باید با برند شما انجام دهید، ما میتوانیم آن را انجام دهیم، هستیم» به ما Don-O-Mite داده است. Don-O-Mite یک برداشت کامل از blaxploitation از مجموعه است که جامعه تبلیغاتی را مجذوب خود کرده است — و […] - مطالعه: قرار گرفتن در معرض YouTube برای هنرمندان برتر برچسبها 40 میلیون دلار در فروش از دست رفته
آیا در دسترس بودن در YouTube یک امتیاز مثبت یا منفی برای محتوای سرگرمی است؟ گوگل به طور مداوم استدلال کرده است که یوتیوب مخاطبان جدیدی را با محتوایی آشنا می کند که در غیر این صورت آن را نمی بینند/ نمی شنوند و دیده شدن آن را به صورت ویروسی تقویت می کند. شواهد حکایتی و تجربی برای این ادعا وجود دارد – حداقل در یک زمینه ویدیویی یا تلویزیونی. با این حال، یک مقاله دانشگاهی جدید (از طریق […] - جدید: فهرستهای هوشمند با Google Analytics مدیریت فهرست بازاریابی مجدد را خودکار میکند
برای کمک به سادهسازی فرآیند تصمیمگیری در ایجاد فهرستهای بازاریابی مجدد، Google «فهرستهای هوشمند با Google Analytics» را معرفی کرده است که فرآیند را خودکار میکند. فهرستهای هوشمند به دادههای تبدیل ناشناس جمعآوریشده از میلیونها وبسایت با استفاده از Google Analytics که اشتراکگذاری دادهها را با Google انتخاب میکنند، متکی هستند. لیست ها با یادگیری ماشینی با استفاده از […] - “پنجره برنامهریزی”: 60 درصد. کاربرانی که ممکن است هرگز برنگردند
به گفته نیلسن، اهمیت استراتژیک اپلیکیشنها در حال حاضر بدیهی است و به گفته نیلسن، تقریباً 90 درصد از زمان اینترنت تلفن همراه در آنجا صرف میشود. با این حال، اگر برنامه های شرکت ها کاربران را به سرعت و به طور موثر درگیر نکنند، ممکن است از بین بروند – هرگز باز نخواهند گشت. این بر اساس گزارش Localytics، که دادهها و توصیههای بسیار مفیدی را در مورد آنچه که «app-churn […] - بهینه سازی تبدیل: اندازه گیری قابلیت استفاده در تجربه کاربری (UX) – قسمت 1
این سناریو است: من در یک کنفرانس در مورد 7 جنبه صحبت می کنم از تجربه کاربر/جستجو. هر زمان که بتوانم، سعی می کنم مطالعات موردی و نتایج تست قابلیت استفاده را برای نشان دادن هر جنبه ارائه کنم. به ناچار، فردی در بین مخاطبان وجود دارد که حرفه ای های بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را کلیشه می کند. یک SEO احتمالاً چه چیزی می تواند […] - تویتر اعلان های بلادرنگ را برای کاربران Twitter.com اعلام می کند
به نظر می رسد که توییتر واقعاً از شما می خواهد که وارد Twitter.com شوید. پس از معرفی یک طراحی پروفایل جدید پرشور در روز سه شنبه، امروز اعلام کرد که کاربرانی که در Twitter.com وارد می شوند، اعلان های فعالیت در زمان واقعی را دریافت خواهند کرد. این ویژگی که توییتر گفته است «طی هفتههای آینده» عرضه میشود، هنگامی که کسی پاسخ میدهد، یک اعلان برای کاربران ارسال میکند […]
ساخته شده اند
مینامد ارائه میدهد.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
بازاریابی محتوا
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.