اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: فیس‌بوک با به‌روزرسانی فید خبری از لایک‌بایترها و هرزنامه‌نویسان لینک می‌رود

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Disqus گسترش می یابد تست نظرات پس از آزمایش اولیه
    پلتفرم نظرات آنلاین Disqus اعلام کرد که در حال آزمایش یک محصول تبلیغاتی بومی در قالب نظرات حمایت‌شده است و آزمایش را «بر اساس نتایج اولیه و امیدوارکننده» گسترش خواهد داد. نظرات حمایت‌شده در بالای موضوعات بحث برای ناشران که تبلیغات در Disqus را انتخاب می‌کنند ظاهر می‌شود.» نظر حمایت‌شده می‌تواند از همه انواع رسانه‌ها استفاده کند […]
  • فیس‌بوک با به‌روزرسانی فید خبری دنبال افرادی مانند بایترها و هرزنامه‌نویسان لینک می‌شود
    در ادامه تلاش‌های خود برای بهبود کیفیت محتوا در فیدهای خبری کاربران، فیس‌بوک امروز تغییراتی را اعلام کرد. گفته شده دید پست‌های نادرست و هرزنامه‌های مستقیم را کاهش می‌دهد. فیس بوک اهداف خود را بر روی ناشران صفحاتی قرار داده است که «عمداً سعی می کنند اخبار فید را بازی کنند تا بیش از حد معمول توزیع کنند.» […]
  • برند مد از سلفی های زاویه ای مای اسپیس برای فروش لوازم آرایش استفاده می کند
    آیا می دانستید کلمه سلفی به فرهنگ لغت آکسفورد اضافه شده است؟ و نه به این دلیل که الن دژنرس آن سلفی را در مراسم اسکار گرفت یا به این دلیل که پرزیدنت اوباما یک عکس سلفی گرفت یا حتی به این دلیل که پاپ این عکس را گرفت. جواب منفی. این وجود دارد زیرا میلیاردها نفر در سراسر جهان از زمان ظهور […]
  • این کار را انجام می دهند

  • گوگل گلس را می خواهید؟ گوگل آن را به مدت یک روز در 15 آوریل می‌فروشد
    اگرچه انتظار می‌رود عرضه گسترده‌تری از Google Glass توسط مشتریان در اواخر امسال اتفاق بیفتد، برنامه Glass Explorer در حال اجرا است و به تدریج بزرگتر می‌شود. گوگل گهگاه برای افراد علاقه مند دعوت نامه های بیشتری ارسال می کند. هفته آینده نیز کمی بزرگتر خواهد شد، زیرا Google از فرآیند دعوت صرف نظر کرده و […]
  • BrightRoll، معاون سابق فیسبوک، بت استاینبرگ، معاون رئیس جمهور را معرفی کرد
    پلتفورم تبلیغات ویدیویی BrightRoll این هفته اعلام کرد که بت استاینبرگ را به عنوان معاون رئیس جمهور به تیم اجرایی خود منصوب کرده است. . استاینبرگ که قبلاً معاون منابع انسانی فیس بوک از سال 2006 تا 2007 بوده است، نقش فعالی در توسعه سازمانی BrightRoll، مشارکت کارکنان، و همچنین کمک به رشد کارکنان آن خواهد داشت. «رهبری بث و […]
  • Google بر روی کلیک‌های تبلیغاتی «ارائه نشده» را نشان می‌دهد، یک روز بعد صنعت بازدم می‌شود
    بعد از اینکه شایعاتی درباره این تغییر در حال آمدن بود، دیروز گوگل اعلام کرد که در حال گسترش امن است. جستجو برای پوشش کلیک بر روی تبلیغات پولی. این حرکت به این معنی است که Google با داده‌های ارجاع‌دهنده درخواست جستجو در کلیک‌های تبلیغاتی از طریق جستجوی ایمن به همان روشی که برای همه کلیک‌های ارگانیک از سال گذشته رفتار کرده است، رفتار می‌کند. واقعی […]
  • IBM ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بازاریابی Silverpop را به مبلغ نامشخصی خریداری می‌کند
    IBM امروز بیانیه‌ای منتشر کرد که تأیید می‌کند قراردادی برای خرید Silverpop ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اتوماسیون بازاریابی ایمیل و بازاریابی به مبلغ نامشخصی منعقد کرده است. Silverpop که در ابتدا به عنوان یک شرکت بازاریابی ایمیلی راه اندازی شد، پیشنهادات خود را برای شامل اتوماسیون بازاریابی و راه حل های شخصی سازی تکامل داده است. فهرست برندهایی مانند مزدا و استونیفیلد فارم به عنوان مشتریان Silverpop، IBM […]
  • IAB: 43 میلیارد دلار در سال 2013 درآمد تبلیغات دیجیتال، موبایل دوبرابر شد
    IAB به تازگی گزارش سالانه خود را در مورد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده منتشر کرده است. انجمن تجاری گفت که درآمد سه ماهه چهارم 2013 به 12.1 میلیارد دلار رسید و درآمد کل سال 42.8 میلیارد دلار بود که برای اولین بار از تلویزیون پخش (البته نه در کل تلویزیون) پیشی گرفت. اعداد سال 2013 نسبت به سال 2012 17 درصد رشد داشته است. سال گذشته IAB […]
  • آگهی جدید Dove’s “Beauty Patch” به زنان می گوید که مشکلات اعتماد به نفس پایین همه در سر آنهاست
    Hoping برای بدست آوردن موفقیت ویروسی کمپین اصلی “طرح های زیبایی” خود، Dove یک تبلیغ جدید “Patch” را راه اندازی کرده است که بر اساس این فرض ساخته شده است که مسائل مربوط به عزت نفس زنان همه در ذهن ماست. در آگهی جدید، «روانشناس و محقق برجسته در دانشگاه کلمبیا» یک پروژه تحقیقاتی انجام می دهد و از زنان دعوت می کند تا از RB-X «انقلابی» استفاده کنند […]
  • برنامه های موبایل بومی ممکن است اکنون غالب شوند، اما وب موبایل پایدار خواهد ماند
    اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک بازاریاب برند بزرگ با بودجه نامحدود هستید، آنچه می خواهم بگویم احتمالاً در مورد شما صدق نمی کند. شما این شانس را دارید که نه تنها بر روی ارائه یک وب سایت تلفن همراه فوق العاده، بلکه یک تجربه عالی در برنامه های تلفن همراه نیز تمرکز کنید. نه یا، اما و، همانطور که باید باشد. […]
  • 3 نکته Pinterest که شما را در کارتان بهتر می کند
    من همیشه برای افرادی که دفاترشان استفاده از فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی را مسدود می کنند، احساس بدی داشته ام! من خودم یک مدیر هستم، بنابراین متوجه شدم – شما نمی خواهید کارمندان شما وقت خود را برای اسکن فیس بوک برای یافتن جدیدترین دوستان نه چندان نزدیک خود یا خرید لاک ناخن در Pinterest تلف کنند. اما من همیشه فکر می کردم که […]
  • ویدئو + نمایش اسلاید: تحلیلگر داده چگونه تصمیم‌گیری تجاری را متحول می‌کند
    با پیشرفت‌ها در داده‌های بزرگ، هوش مصنوعی و افزایش تصاویر متریک از همه کارهایی که در دنیای دیجیتال انجام می‌دهیم، تجزیه و تحلیل کسب‌وکار پیشرفت خواهد کرد. از طریق یک تحول اساسی در چند سال آینده. امروزه، متخصصان تحلیل بر تصمیم گیرندگان تجاری تأثیر می گذارند. در آینده، تحلیلگران صاحب تصمیمات تجاری خواهند شد. چگونه این امر بر روشی که بازاریابان […]
  • تأثیر می گذارد

  • ارتقای برنامه iOS بافر به آن می‌دهد Power Of The Desktop
    Buffer، ابزار برنامه‌ریزی و کشف رسانه‌های اجتماعی، امروز برنامه iOS خود را ارتقا داد و می‌گوید که اکنون بیشتر ویژگی‌های کلاینت دسکتاپ خود را ارائه می‌دهد. مانند Klout که این هفته یک ارتقاء برنامه iOS را نیز منتشر کرد، Buffer سرویس خود را به عنوان راه حلی برای افرادی که می خواهند فعالیت رسانه های اجتماعی خود را بدون هزینه […]
  • افزایش دهند، معرفی می کند.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *