با امتیاز آس 622، کمپین P&G ‘Thank You Mom’ به این برند کمک کرد تا Febreze را شکست دهد، که برای یک سری تبلیغات برای تبلیغ Bounty، Crest، مدال نقره دریافت کرد. تبلیغات، Dawn، DayQuil، NyQuil و Oral-B. یونایتد ایرلاینز مدال برنز را برای تبلیغات با الهام از میهن پرستانه خود برد.
امتیازات آس، اثربخشی خلاقانه یک آگهی را بر اساس پاسخ بیننده، با استفاده از هشت ویژگی جداگانه اندازهگیری میکند: متقاعدسازی، دوستداشتن، اطلاعات، توجه، تغییر، ارتباط، میل و تماشاپذیری، .
«دادههای پشت نمرات همچنین به ما میگویند که P&G توانست بر اساس آنچه در سال 2012 آموخته بود، به طور مؤثر عمل کند و بر اساس کمپین جذاب و بهخوبی اجرا شده «مامان متشکرم» و همچنین گسترش این درسها در پیتر دابول، مدیر عامل Ace Metrix در اعلام امتیازات برند.
شرکت تجزیه و تحلیل همچنین ده تبلیغات تاثیرگذار را از حامیان مالی المپیک سوچی امسال به دست آورد که P&G سه رتبه اول را به خود اختصاص داد.
موثرترین تبلیغات Ace Metrix توسط حامیان المپیک
ایس متریکس اشاره کرد که چوبانی و کوکاکولا، برندهایی که در بازیهای المپیک تابستانی 2012 لندن عملکرد خوبی داشتند، «مخاطبان ضعیفتری دارند و با توجه به میانگین طبقهبندی و برندشان عملکرد ضعیفی داشتند.»
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.