ممکن است به خاطر داشته باشید که قبلاً در مورد تشخیص نام تجاری بدون کمک گزارش داده بودیم، جایی که از خوانندگان Marketing Land خواستیم – بدون هیچ نامی برای انتخاب – مارک های فناوری بازاریابی را که در ابتدا به آن فکر می کنند، شناسایی کنند. (Google، Moz و Hubspot شناخته شده ترین ها بودند.
در همان نظرسنجی، ما نیز سوال را تغییر دادیم و از خوانندگان خود خواستیم که به ما بگویند کدام ارائه دهندگان فناوری بازاریابی را از لیست شرکتها در چندین دسته مختلف شناسایی کردهاند – به عبارت دیگر، ما به ما کمک کردیم. آنها به همراه فهرستی از شرکتها برای انتخاب.
برندگان: شناخته شده ترین برندهای فناوری بازاریابی
در اینجا یک عکس فوری از برندگان در هر یک از هشت دسته در نظرسنجی ما آمده است:
Google برنده بزرگ بود. محصولات بازاریابی آن در سه دسته به عنوان شناخته شده ترین انتخاب شدند:
- نرم افزار تجزیه و تحلیل سطح سازمانی: Google Analytics
- رسانه پولی: Google/DoubleClick Search
- بازاریابی مبتنی بر مکان: Google Places
Moz و HubSpot، دو شرکت برتر در پرسش نظرسنجی بدون کمک ما، بدیهی است که در این بخش کمکی از نظرسنجی به همان اندازه خوب عمل کردند – آنها به ترتیب در نرمافزار SEO و Marketing Automation شناختهشدهترین انتخاب شدند.
MailChimp بهعنوان شناختهشدهترین شرکت نرمافزار بازاریابی ایمیلی انتخاب شد و از Constant Contact در جایگاه دوم و Salesforce.com/Exact Target در رتبه سوم قرار گرفت.
و در رده مدیریت رسانههای اجتماعی، Hootsuite با بیش از 50 درصد شناخت نام تجاری، همه کاربران را به راحتی شکست داد. Salesforce.com/Buddy Media و Google/Wildfire به ترتیب در جایگاه دوم و سوم بسیار دور قرار گرفتند.
در دسته زیرساخت رسانه های اجتماعی برنده مشخصی وجود نداشت. بیش از 50 درصد از پاسخدهندگان وقتی فهرستی از شرکتها در آن عمودی ارائه شد، گفتند: «هیچکدام از موارد بالا». این نشان دهنده آن چیزی است که دیروز در مورد آن دسته بندی که یکی از تکنولوژی های بازاریابی کمترین پذیرفته شده است، صحبت می کند. در بین شرکت های کوچک و بزرگ.
در هر دسته، سؤال به شکل اولین شرکتی که وقتی به سطح سازمانی [CATEGORY] فکر میکنید، به ذهنتان خطور میکند کدام است؟ بیش از 600 خواننده Marketing Land به آن پاسخ دادند. نظرسنجی که بین 20 نوامبر و 20 دسامبر 2013 باز شد.
نتایج نظرسنجی کامل موجود است
به تفکیک هر هشت دسته علاقه دارید؟ ما نتایج نظرسنجی را برای همه مارکها بهعنوان بارگیری رایگان از اینجا در دسترس قرار دادهایم.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.