اعلانیه
اعلانیه

گوگل آمار کمتری از تنوع نیروی کار ستاره‌ای منتشر می‌کند و اذعان می‌کند که «ما در جایی که می‌خواهیم نیستیم»

google-logo-glow-featuredمکالمه در مورد تنوع در محل کار توسط منتشر کردن آمارهای جنسیتی و قومیتی ضعیف نیروی کار خود را دارد.

طبق یافته‌های Google، کارمندان زن تنها 30 درصد از کل کارکنان شرکت را تشکیل می‌دهند.

هنگام بررسی قومیت کارمندان، تنها دو درصد از کارمندان Google سیاه پوست و سه درصد اسپانیایی تبار هستند. با 61 درصد، اکثر کارمندان Google سفیدپوست و 30 درصد آسیایی هستند.

از اعلامیه:

ما همیشه تمایلی به انتشار اعدادی در مورد تنوع نیروی کارمان در Google نداشتیم. ما اکنون متوجه شده ایم که اشتباه کرده ایم، و زمان آن رسیده که در مورد مسائل رک باشیم. به زبان ساده، وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید، Google جایی نیست که ما می‌خواهیم باشد، و رسیدگی به این نوع چالش‌ها سخت است، اگر آماده نباشید آنها را آشکارا و با حقایق بحث کنید.

تنوع جنسیتی و قومیتی نیروی کار Google:Google diversity report

لازلو بوک، معاون ارشد عملیات مردمی Google، شب گذشته در PBS NewsHour برای بحث در مورد عدم تنوع Google در میان کارمندان، همراه با بررسی روندهای تنوع در صنعت فناوری حضور داشت.

اوایل سال جاری، Google توسط گروه حامی زنان SPARK در مورد کمبود زنانی که با Google Doodles در صفحه اصلی سایت جشن گرفته می‌شد، فراخوانی شد. از زمان انتشار گزارش SPARK، گوگل به طور چشمگیری تعداد زنانی را که با آرم های تخصصی صفحه اصلی خود تجلیل کرده است، افزایش داده است.

ما هم این مطالعه و هم تغییرات بعدی Google را در تعداد Google Doodleهای دارای زنان در سال جاری در سایت شریک خود در Search Engine Land پوشش دادیم:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *