از سرزمین بازاریابی:
- TweetDeck اشتراک گذاری گروهی صف های توییت برنامه ریزی شده و ارسال عکس ها را از قبل فعال می کند
TweetDeck متعلق به توییتر با افزودن قابلیت اشتراک گذاری عکس ها در پست های زمان بندی شده و ، شاید مهمتر از آن، برای تیم های اجتماعی برای همکاری در یک صف مشترک از پست ها. اعلامیه دیروز در وبلاگ توییتر بر روی امکان قرار دادن عکس در توییت های برنامه ریزی شده از قبل متمرکز بود. این یک ویژگی […] - اینفوگرافیک: استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای افزایش فروش
اگر خردهفروشی آنلاین انجام میدهید، احتمالاً همه چیز را در مورد SEO، SEM و سایر کلمات اختصاری میدانید. اما UGC: محتوای تولید شده توسط کاربر چطور؟ UGC ممکن است راه خوبی برای اجازه دادن به مشتریان خود برای ارائه پیشنهادات جدید در مورد محصولات شما باشد. افراد حاضر در Offerpop مجموعه ای از ایده های اینفوگرافیک را جمع آوری کرده اند، مانند […] - تبلیغ زیبای این دختر 14 ساله را که برای SmartyPants ایجاد شده است تماشا کنید
محتوا. حمایت از برند. دختران نوجوان. این سه چیز چه مشترکاتی دارند؟ آنها به طور منحصر به فردی برای ایجاد یک محتوای فوق العاده برای برند ویتامین خانواده SmartyPants ترکیب شدند. SmartyPants با همکاری با Ramaa Mosley’s Adolescent، شرکتی که از کار فیلمسازان نوجوان حمایت می کند، به لیلی الیانا والش 14 ساله دستور داد تا ویدیویی در مورد […] - یاهو سرویس ویدئویی را برای رقابت با یوتیوب در تابستان راه اندازی می کند
طبق گزارشی که دیروز در AdAge.com منتشر شد، یاهو در تلاش برای رقابت با سرویس ویدئویی خود در اواخر تابستان امسال برنامه ریزی کرده است. یوتیوب گوگل «برای سازندگان ویدیو که از یوتیوب ناراضی هستند، یاهو پیشنهاد قانعکنندهای دارد: معاملات سخاوتمندانهتر به اشتراکگذاری درآمد، یا نرخهای تبلیغات ثابت که بهطور قابلتوجهی بالاتر از آنچه YouTube در حال حاضر به سازندگان ارائه میدهد، است.» […] - Origami Logic پلت فرم هوشمند بازاریابی سازمانی را برای تجزیه و تحلیل بین کانالی راه اندازی کرد
امروز، Origami Logic پلت فرم جدید هوش بازاریابی خود را منتشر کرد تا به شرکت ها کمک کند تا بازاریابی آنلاین خود را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند. فعالیت ها در زمان واقعی این پلتفرم برای کمک به بازاریابان طراحی شده است تا از جمع آوری داده های دست و پا گیر و گزارش صفحه گسترده دور شوند و تصمیمات آگاهانه و سریعتر بگیرند. اوفر کاهان، بنیانگذار و مدیر عامل اوریگامی در این اطلاعیه گفت: «با […] - Facebook to EU: لطفاً قرارداد واتساپ ما را مرور کنید
معمولاً، شرکتها نمیخواهند تحت بررسی نظارتی قرار گیرند. با این حال، به نظر میرسد این بار، فیسبوک فعالانه درخواست بررسی ضدتراست خرید تقریباً 19 میلیارد دلاری واتساپ خود از کمیسیون اروپا را دارد. همانطور که در مقاله ای از وال استریت ژورنال توضیح داده شد، به نظر می رسد این استراتژی پایانی است که در اطراف مقامات نظارتی یک کشور انجام می شود و به دنبال […] - برنامه Annie شرکت تجزیه و تحلیل برنامه، Distimo را خریداری می کند
App Annie، شرکت تجزیه و تحلیل و بازاریابی اپلیکیشن موبایل اعلام کرده است که رقیب خود Distimo را خریداری کرده است. برتراند اشمیت، مدیر عامل App Annie گفت: “خرید Distimo به ما کمک می کند تا سرعت بیشتری داشته باشیم.” این خرید به این معنی است که بنیانگذاران Distimo نقشهای کلیدی در تیم App Annie خواهند داشت و دفاتر Distimo در هلند به تحقیق و توسعه اروپایی App Annie تبدیل خواهند شد […] - گزارشهای جمعآوری جدید Google Analytics جمعآوری دادهها برای سایتها و برنامههای متعدد
Google Analytics روز گذشته از راهاندازی گزارشهای جمعآوری خبر داد. ابزار گزارشدهی جدید که دادههای تجاری سطح اجرایی را از چندین سایت و برنامه در یک رابط واحد جمعآوری میکند. بر اساس این اعلامیه، «داشبورد اجرایی» گزارش جمعآوری جدید شامل خلاصهای از دادههای کلیدی در زمان واقعی برای کاربرانی است که چندین سایت، برند یا حق امتیاز را مدیریت میکنند. فراتر از خلاصه […] - آشنایی با: eBay ریشل پرهام (CMO Richelle Parham)
به عنوان مدیر ارشد بازاریابی eBay در آمریکای شمالی، ریشل پرهام از سابقه خود در بازاریابی دیجیتال و مصرفکننده برای توسعه استراتژیها و اجرای فعالیتهای بازاریابی استفاده میکند که به بیش از 140 میلیون کاربر فعال eBay برسد. پرهام از سال 2010 با eBay کار می کند و مسئولیت تمام زمینه های بازاریابی سایت حراج آنلاین در آمریکای شمالی را بر عهده دارد، از جمله: مصرف کننده […] - Message Bus بهروزرسانی پلتفرم ایمیل را منتشر میکند که دارای تجزیه و تحلیل زمان واقعی است
Message Bus که در سال 2010 برای ارائه زیرساختهای ایمیل مبتنی بر ابر راهاندازی شد، امروز راهاندازی بهروزرسانی را اعلام کرد. پلت فرم ایمیل آن برای فرستندگان ایمیل با حجم بالا. تمرکز این شرکت بر تحویل ایمیل و مدیریت شهرت است. پلت فرم Message Bus به بازاریابان این امکان را می دهد که ایمیل ها را بر اساس انواع مختلف تقسیم بندی کنند – معاملاتی، بازاریابی، اجتماعی و غیره – و ارسال […] - چه باید انتظار داشت و چگونه می توان با رشد چشم انداز تلفن همراه ایالات متحده آماده شد
بازاریابان اخیراً با ایده ضرب المثل افزایش موج تلفن همراه غرق شده اند. اما در اواسط سال 2014، این ایده، اگرچه هنوز مطمئناً هنوز برای بسیاری از بازارهای نوظهور یا در حال توسعه صدق می کند، تا حد زیادی در داخل ایالات متحده جریان یافته است، جزر و مد بالا رفته است، ما در اعماق کمر ایستاده ایم، و همانطور که چشم انداز ثابت است، کوتاه است. -ترم […] - چگونه قبیله ها را فعال کنیم برای موفقیت در بازاریابی محتوای ویروسی
ایده «قبایل» که توسط ست گودین و دیگران رایج شد، فقط یک روش تخیلی برای بیان این ایده است که اینترنت امکان تقسیم بندی گسترده افراد را فراهم کرده است. . این سیلوهای افراد را میتوان بهعنوان قبیله در نظر گرفت، زیرا رفتاری منسجم دارند و به محرکهایی که با علایق، خواستههای مشترک آنها طنینانداز میشود، واکنش مشابهی نشان میدهند […] - نگاه کن مادر، بدون فرمان در خودروهای جدید خودران گوگل
اکنون به نظر می رسد که خودروهای خودران در 25 سال آینده به جریان اصلی تبدیل شوند. و گوگل تا حد زیادی مسئول است. در حالی که سایر شرکتها از فناوری مشابه برخوردار هستند، گوگل قابلیت مشاهده و نفوذ فرهنگی را دارد تا این مفهوم را به طور موثر پیش ببرد. امروز، این شرکت فاش کرد که نمونههای اولیه خودروی خود را ساخته و در حال «آزادسازی» خواهد بود. آنها […] - پیشبینی توییتر: رشد 24 درصدی در سال 2014 با افزایش شدید در منطقه آسیا-اقیانوسیه
پایگاه کاربران فعال توییتر در سال 2014 به میزان 24.4 درصد رشد میکند که به دلیل افزایش شدید در منطقه بازارهای نوظهور هند و اندونزی، بر اساس پیشبینی که امروز توسط eMarketer منتشر شد. طبق گفته eMarketer، منطقه آسیا و اقیانوسیه کاربران فعال توئیتر بیشتری نسبت به آمریکای شمالی یا اروپای غربی دارد و توسط […]
است
بسازد.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو