اعلانیه
اعلانیه

گوشی های هوشمند برای خرید هستند، تبلت ها برای خرید

تبلت ها و گوشی های هوشمند در یک دسته جمع شده اند: موبایل. اما این دقیق نیست زیرا برخی از تفاوت‌ها را در نحوه استفاده مصرف‌کنندگان از این دستگاه‌ها محو و مبهم می‌کند.

تبلت ها و تلفن های هوشمند هر دو در خانه استفاده می شوند. با این حال، به طور کلی، فقط گوشی های هوشمند واقعاً خارج از خانه هستند و «در حال حرکت» استفاده می شوند. (تبلت‌های 7 اینچی متصل به شرکت مخابراتی ممکن است در آینده این وضعیت را تغییر دهند.) طبق داده‌های اخیر Nielsen، تلفن های هوشمند بیشتر برای یافتن فروشگاه های محلی، بررسی قیمت ها و تحقیقات محصول استفاده می شوند.

تحقیق محصول همچنین کاری است که به شدت بر روی تبلت ها انجام می شود – حتی بیشتر از تلفن های هوشمند. اما دارندگان تبلت‌ها تمایل بیشتری به استفاده از آن دستگاه‌ها برای تبدیل و خرید چیزها در مقایسه با دارندگان گوشی‌های هوشمند دارند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، بیشتر «تبدیل‌ها» در تلفن‌های هوشمند انجام نمی‌شوند. آنها بعداً به صورت آفلاین یا در دستگاه های دیگر (کامپیوتر، تبلت) رخ می دهند. Google مستند کرده است که چگونه چندین دستگاه در هر زمان مورد استفاده قرار می گیرند روز و اینکه چگونه رفتار کاربر واقعاً “چند صفحه” یا چند پلتفرم می شود.

دنبال کردن مصرف‌کنندگان از دستگاهی به دستگاه دیگر از نقطه‌نظر انتساب، پیچیده و چالش برانگیز است. با این حال، شرکت‌هایی مانند Drawbridge از روش‌های بسیار پیچیده برای ردیابی کاربران از رایانه شخصی تا تلفن همراه استفاده می‌کنند تا هدف‌گذاری تبلیغاتی آن کاربران را در سراسر پلتفرم‌ها فعال کنند. .


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *