اعلانیه
اعلانیه

پین کردن مسابقه: رشد چهار رقمی Pinterest برترین های سال 2012 است

سه سایت بزرگ (فیس بوک، توییتر، لینکدین) در شرف تبدیل شدن به چهار سایت بزرگ هستند. پینترست اینجاست تا بماند و برنده واضح گزارش شبکه اجتماعی نیلسن در سال 2012 بود. Pinterest بیشترین رشد سالانه را برای استفاده از دسکتاپ اجتماعی، استفاده از وب اجتماعی و استفاده از برنامه های اجتماعی نشان داد.

Pinterest شاهد افزایش 1047 درصدی بازدیدکنندگان منحصر به فرد رایانه شخصی بود و در نظر دارد امسال از LinkedIn پیشی بگیرد. سایت اجتماعی که بالاترین رشد را نشان می‌دهد Google+ بود که شاهد افزایش 80 درصدی کاربران وب سنتی بود. رشد موبایل پینترست نیز رقبا را کوچکتر کرد. سایت محبوب نشانک‌گذاری 1698 درصد در استفاده از برنامه تلفن همراه (بالاترین رشد بعدی توییتر + 134 درصد) و 4225 درصد در وب موبایل (بالاترین رتبه بعدی Reddit + 153 درصد) افزایش یافت.

مردم نه تنها از Pinterest استفاده می کنند، بلکه درگیر هم هستند. پینترست در مجموع دقایق استفاده شده در برنامه های تلفن همراه در رتبه 4امین قرار گرفت که نسبت به سال گذشته 6056% افزایش داشت.

خانم‌ها همچنان بر استفاده از Pinterest غالب هستند و اکثریت قاطع مخاطبان را تشکیل می‌دهند. زنان 84 درصد از کل کاربران اپلیکیشن موبایل، 72 درصد از کاربران وب موبایل و 70 درصد از کل کاربران رایانه های شخصی را تشکیل می دهند. این شبکه همچنین از یک بازار نادر 20-20 ساله تشکیل شده است. دو گروه سنی بزرگ کاربران Pinterest، 35 تا 49 سال و 25 تا 34 سال هستند که بخش جوان‌تر سهم بیشتری از استفاده از اپلیکیشن را در اختیار دارند. علاوه بر این، بیش از 75٪ از همه کاربران Pinterest سفیدپوست هستند و اسپانیایی ها 20٪ اضافی را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از شبکه های پررونق در سال 2012، اینستاگرام، از لیست نیلسن کنار گذاشته شد. برای اطلاعات بیشتر، به گزارش رسمی Nielsen مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *