اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 3 دسامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش رسانه های اجتماعی 2012: کاربران 58 درصد زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند رسانه، استفاده از برنامه های اجتماعی بیش از دو برابر

    در گزارش امروز 2012 رسانه های اجتماعی نیلسن، یک چیز واضح بود – استفاده از رسانه های اجتماعی هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. بزرگترین موهبت برای ادامه رشد بدون شک گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های موبایل بوده اند. در ژوئیه 2012، کاربران به طور متوسط ​​88.48 دقیقه، عددی که 58٪ افزایش یافت و به 121.18 دقیقه در جولای 2012 رسید. در حالی که […]

  • Only Click-Only Attribution & The Death of Commonse

    در ماه مه، من یک پست وبلاگی نوشتم که در آن 10 گزینه برتر برای انتساب “آخرین لمس” مستند شده بود. آخرین لمس روش معمول اعطای اعتبار برای تبدیل آنلاین به آخرین فروشنده تبلیغاتی است تا قبل از اینکه کاربر به وب سایت بازگردد و تبدیل کند، یک اثر در مقابل کاربر قرار دهد. این روش […]

  • BufferBox بخشی از تلاش Google برای مالکیت زنجیره ارزش تجاری “End-To-End”

    Google دقیقاً با BufferBox چه می‌کند؟ روز جمعه متوجه شدیم که گوگل یکی از سرمایه گذاری های خود در Google Ventures را خریداری کرده است. با این حال، قیمت خرید برای استارت آپ مستقر در انتاریو-کانادا فاش نشده است. با توجه به اینکه شرکت در مراحل نسبتاً اولیه بود و تنها در […]

  • 9 عنصر رسانه اجتماعی که ارزش شخصی سازی دارد

    گاهی اوقات تفاوت بین فقط OK و واقعاً قابل توجه واقعاً بسیار کوچک است. مانند نعناع روی بالش شما در یک هتل عالی یا چهره خندان که پیشخدمت مهربان شما روی رسید شما می کشد. چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. در شبکه های اجتماعی هم همینطور است. هر چه رسانه های اجتماعی بیشتر […]

  • آخرین تماس: در کنفرانس رسانه های اجتماعی Marketing Land این چهارشنبه در لاس وگاس شرکت کنید

    زمان در حال اتمام است! بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX Marketing Land این چهارشنبه و پنجشنبه در لاس وگاس برگزار می شود. اکنون ثبت نام کنید در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX شرکت کنید و تاکتیک های اثبات شده ای برای افزایش تعامل با دنبال کنندگان فعلی، معرفی نام تجاری خود به افراد جدید، بهینه سازی کمپین های پولی خود، افزایش SERP و افزایش فروش/تبدیل دریافت خواهید کرد. رئیس کنفرانس دنی سالیوان […]

  • عنوان

  • Yahoo برای درخواست تجدید نظر 2.7 میلیارد دلاری در دادخواست قرارداد مکزیکی Yellow Pages

    Yahoo در حال برنامه‌ریزی برای درخواست تجدیدنظر از حکم ۲.۷ میلیارد دلاری علیه خود در شکایتی در مورد خدمات فهرست‌بندی صفحات زرد در مکزیک است. این شرکت بعدازظهر امروز در یک خبر کوتاه این حکم و برنامه خود برای تجدید نظر را اعلام کرد. جزئیات پرونده مبهم است. بیانیه یاهو می گوید که شرکتی به نام Worldwide Directories S.A. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *