این گزارش از منابع تحقیقاتی اولیه و ثانویه، از جمله انجمنهای صنعتی و انتشارات، مدیران سطح بالا در آژانسهای خدمات کامل و تخصصی و مشاوران مستقل و مشاوران RFP تهیه شده است
این گزارش به سؤالات زیر پاسخ می دهد:
- چه روندهایی بر چشم انداز آژانس دیجیتال تأثیر می گذارد؟
- چگونه می توانم تشخیص دهم که آیا شرکت من به آژانس دیجیتال نیاز دارد؟
- چه نوع آژانسی برای سازمان من مناسب است؟
- روند انتخاب آژانس دیجیتال چیست؟
- چه سوالاتی را باید در RFI یا RFP لحاظ کنم؟
در اینجا نگاهی اجمالی به فهرست مطالب آمده است:
بخش اول: قابلیتها و خدمات آژانس دیجیتال
بخش دوم: روندهای بازار آژانس دیجیتال
بخش III: انتخاب آژانس دیجیتال
بخش IV: نتیجه گیری
بخش چهارم: منابع
اگر به دنبال استخدام خدمات یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستید، نمی توانید این گزارش جامع را از دست بدهید. امروز نسخه رایگان آژانس های تبلیغاتی دیجیتال 2013: راهنمای خریدار را دانلود کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.