اعلانیه
اعلانیه

آژانس های تبلیغات دیجیتال 2013: راهنمای خریدار

digital advertising agencies بسیاری از بازاریابان برای مدیریت برخی یا همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال خود با آژانس همکاری می کنند. اما تا زمانی که آنها روابطی برقرار نکرده باشند، گاهی اوقات دشوار است که بدانیم کدام آژانس قابل اعتماد هستند و با سایر سهامداران کلیدی در فرآیند کلی مناسب هستند. سایت خواهر ما، دیجیتال مارکتینگ دیپو می تواند کمک کند اگر در حال ارزیابی یک آژانس هستید و نسخه کاملاً به روز آژانس های تبلیغاتی دیجیتال 2013: راهنمای خریدار.

این گزارش از منابع تحقیقاتی اولیه و ثانویه، از جمله انجمن‌های صنعتی و انتشارات، مدیران سطح بالا در آژانس‌های خدمات کامل و تخصصی و مشاوران مستقل و مشاوران RFP تهیه شده است

این گزارش به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

  • چه روندهایی بر چشم انداز آژانس دیجیتال تأثیر می گذارد؟
  • چگونه می توانم تشخیص دهم که آیا شرکت من به آژانس دیجیتال نیاز دارد؟
  • چه نوع آژانسی برای سازمان من مناسب است؟
  • روند انتخاب آژانس دیجیتال چیست؟
  • چه سوالاتی را باید در RFI یا RFP لحاظ کنم؟

در اینجا نگاهی اجمالی به فهرست مطالب آمده است:

بخش اول: قابلیت‌ها و خدمات آژانس دیجیتال

بخش دوم: روندهای بازار آژانس دیجیتال

بخش III: انتخاب آژانس دیجیتال

بخش IV: نتیجه گیری

بخش چهارم: منابع

اگر به دنبال استخدام خدمات یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستید، نمی توانید این گزارش جامع را از دست بدهید. امروز نسخه رایگان آژانس های تبلیغاتی دیجیتال 2013: راهنمای خریدار را دانلود کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *