اعلانیه
اعلانیه

کوک می گوید: «ما بسیار مفتخریم» پس از انتشار پست اپل در سه ماهه دوم درآمد 45.6 میلیارد دلاری

apple-featuredApple منتشر کرد درآمد سه ماهه دوم 2014 امروز بعدازظهر، 45.6 میلیارد دلار درآمد سه ماهه را گزارش کرد.

طبق اعلام، درآمد سه ماهه دوم اپل در مقایسه با درآمد سه ماهه دوم سال گذشته که مجموعاً 43.6 میلیارد دلار بود، افزایش یافته است. این شرکت ادعا کرد که سود خالص 10.2 میلیارد دلار برای سه ماهه و حاشیه ناخالص آن 39.3 درصد است.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت، گفت: «ما به نتایج سه ماهه‌مان، به‌ویژه فروش قوی آیفون و درآمد رکورددار خدمات، بسیار افتخار می‌کنیم. او در ادامه گفت که این شرکت مشتاقانه منتظر معرفی محصولات و خدمات جدید بیشتر است.

یک تفکیک سریع برای فروش دستگاه در طول سه ماهه شامل موارد زیر است:

  • iPhone: 43.7 میلیون دستگاه
  • iPad: 16.3 میلیون دستگاه
  • Mac: 4.1 میلیون واحد
  • iPods: 2.7 میلیون واحد

Peter Oppenheimer مدیر مالی شرکت گفت که این شرکت 13.5 میلیارد دلار جریان نقدی ایجاد کرده است و نزدیک به 21 میلیارد دلار پول نقد را از طریق سود سهام و خرید مجدد سهام به سهامداران بازگرداند.

اپل برای سه ماهه بعدی خود راهنمایی ارائه کرد، با درآمدی بین 36 تا 38 میلیارد دلار، حاشیه ناخالص بین 37 تا 38 درصد، و هزینه های عملیاتی بین 4.4 تا 4.5 میلیارد دلار.

Apple Earning Q2 2014


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *