اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک با اکتساب اپلیکیشن Moves وارد ردیابی تناسب اندام می شود

Facebook to acquire Moves fitness tracking app فیس‌بوک قرار است ProtoGeo Oy، شرکت مستقر در هلسینکی، فنلاند را که پشت برنامه تناسب اندام Movesاست، خریداری کند.، راه اندازی را در یک پست وبلاگ اعلام کرد.

آخرین برنامه ای که به مجموعه فیس بوک ملحق می شود، Moves فعالیت روزانه کاربر را در تلفن های iPhone و Android ردیابی می کند. طبق گفته این شرکت، برنامه Moves از زمان راه اندازی در ژانویه 2013 بیش از 4 میلیون بار دانلود شده است.

این خرید فیس‌بوک را وارد بازار پررونق ردیابی تناسب اندام می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا نیاز به توسعه یک پوشیدنی جداگانه را دور بزند.

شرکت تحقیقاتی کانال ها می گوید 16 میلیون باند هوشمند در سال 2013 ارسال شد و تخمین می زند که این تعداد در سال 2015 به 23 میلیون افزایش یابد. برنامه Moves به کاربران این امکان را می دهد تا فعالیت های تناسب اندام خود را با نگه داشتن تلفن های خود در جیب یا حتی در یک کیف ردیابی کنند و مسیرها را بر روی نقشه ترسیم کنند. بدون نیاز به روشن کردن برنامه.

Moves همچنین با بیش از 40 برنامه دیگر مانند EveryMove، Earndit، Momento، Narrato، Tictrac متصل می شود و با RunKeeper، Foursquare و Evernote ادغام می شود.

اولین چیزی که با این خرید به ذهن می رسد فرصت های تبلیغاتی است. این استارت‌آپ به‌سرعت نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را در این اطلاعیه برطرف کرد و توضیح داد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ادغام برنامه با سایر سرویس‌های فیس‌بوک یا اشتراک‌گذاری داده‌ها وجود ندارد.

برای کسانی از شما که از برنامه Moves استفاده می کنید – تجربه Moves به عنوان یک برنامه مستقل به کار خود ادامه می دهد و هیچ برنامه ای برای تغییر آن یا ترکیب داده ها با Facebook وجود ندارد.

فیس‌بوک رویکرد مشابهی را با سایر برنامه‌ها، اینستاگرام و واتس‌اپ در پیش گرفته است. فیسبوک اخیراً ثبت شده است الف> برای گفتن اینکه اطلاعات موقعیت مکانی و دوستان نزدیک در حال حاضر برای هدف گذاری تبلیغات استفاده نمی شود. با این حال، این بدان معنا نیست که داده‌های ارزشمند مکان و فعالیت از آن ویژگی‌ها، و اکنون برنامه Moves، برای هدف‌یابی تبلیغات و ادغام در برخی مواقع جمع‌آوری نمی‌شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *