اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: فیس بوک به 1 میلیارد کاربر تلفن همراه می رسد در حالی که تجارت تبلیغات همچنان به رشد خود ادامه می دهد

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک عبور از 1 میلیارد کاربر تلفن همراه، پیشی گرفتن از انتظارات با درآمد 2.5 میلیارد دلاری
    فیس بوک به روند پیروزی خود ادامه داد و امروز برای اولین بار درآمد 2.5 میلیارد دلاری و درآمد 31 سنت به ازای هر سهم را اعلام کرد. سه ماهه سال 2014. تحلیلگران انتظار داشتند 2.36 میلیارد دلار درآمد با درآمد 24 سنت برای هر سهم. در سه ماهه اول سال گذشته، فیس بوک 1.46 میلیارد دلار درآمد و 12 سنت در […]
  • گزارش کرد.

  • BrightRoll و Ifbyphone محصول Analytics را اعلام می کنند ارتقاء
    پلتفرم تبلیغات ویدیویی BrightRoll و راه حل بازاریابی خودکار مبتنی بر صدا Ifbyphone هر دو ارتقاء پیشنهادات تحلیلی خود را امروز اعلام کردند. پس از همکاری اخیر با Moat برای ارائه معیارهای قابلیت نمایش شخص ثالث، BrightRoll اعلام کرد که با comScore و Nielsen توافق نامه ای برای ادغام تجزیه و تحلیل اندازه گیری از هر شرکت منعقد کرده است. «برای اولین بار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند […]
  • نه چندان سریع: نظرسنجی جدید نشان می دهد که اشتراک ورود فیس بوک در Q1 در مقایسه با همه ویژگی های Google کاهش یافته است
    به نظر می رسد همین دیروز در فیس بوک گزارش دادیم که سهام آنها در حوزه ورود به سیستم اجتماعی افزایش یافته است. اوه صبر کن بود گزارش ورود به سیستم اجتماعی دیروز از Gigya نشان داد که فیس بوک در سطح جهانی 53 درصد از کل ورودهای اجتماعی را در اختیار داشت و با 25 درصد برتری از +Google. یک مطالعه جدید از Janrain تصویر تیره تری را برای فیس بوک با […]
  • ترسیم می کند

  • گزارش ادوبی: تبلیغ فیس بوک تجارت در حال رشد مداوم است
    بر اساس گزارش هوش اجتماعی سه ماهه اول Adobe، پایه های کسب و کار تبلیغاتی فیس بوک بسیار محکم به نظر می رسد. کلیک‌ها بر روی تبلیغات فیس‌بوک، نمایش‌های تبلیغاتی و نرخ کلیک همگی، هم سال به سال و هم سه ماهه در حال افزایش هستند. کلیک‌ها 70% (سالانه) و 48% (QoQ)، تعداد نمایش‌های تبلیغاتی 40% و 41% افزایش می‌یابند و نرخ کلیک […]
  • در این آزمایش اجتماعی آگاهی از بی خانمان ها این افراد را تماشا کنید که درست از کنار عزیزان خود عبور می کنند
    همه ما این کار را انجام داده ایم. همه ما مقصریم با این حال آیا واقعاً می توان ما را به خاطر آن سرزنش کرد؟ ما مردم شلوغی هستیم ما روی کارهای روزمره خود متمرکز شده ایم. ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم. مردم برای ملاقات. مکان هایی برای رفتن و بنابراین بدون تعجب است که ما بدون اینکه متوجه شویم درست از کنار بی خانمان ها عبور می کنیم. جلب توجه به […]
  • AOL سیاست امنیتی ایمیل را برای مبارزه با موج جعل تغییر می‌دهد
    AOL Mail، در مبارزه با موج جعل ایمیل، سه‌شنبه تغییرات امنیتی را برای محافظت در برابر استفاده غیرمجاز از حساب‌های ایمیل AOL اعلام کرد. این اقدام واکنشی به گسترش اخیر اسپم‌هایی بود که به نظر می‌رسید از حساب‌های AOL سرچشمه می‌گرفت، بسیاری از آنها سال‌ها بود که استفاده نشده بودند. می توانید مقداری از خشم را ببینید — […]
  • قطع ارتباط بین ایمیل های تراکنشی و تبلیغاتی
    بسیاری از خرده فروشان عمده ایمیل های تراکنشی خود را از همان ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESP) به عنوان ایمیل های تبلیغاتی خود ارسال نمی کنند. در واقع، ایمیل های تراکنشی اغلب از طریق یک راه حل داخلی یا از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک شرکت تحویل داده می شوند. برندها دلایل مختلفی برای این موضوع ذکر می کنند، از جمله: ایمیل های تراکنشی و تبلیغاتی معمولاً از دو سیستم مجزا سرچشمه می گیرند […]
  • در 20 سالگی، هرزنامه ایمیل زنده و خوب است و اثبات اشتباه بیل گیتس
    احتمالاً این سالگردی نیست که کسی جشن بگیرد. اسپم تجاری اینترنتی در این ماه 20 ساله شد. این صنعت از 12 آوریل 1994 به عنوان روز تولد هرزنامه استفاده می کند – روزی که درخواست “وکلای گرین کارت” به بیش از 6000 گروه خبری Usenet در سراسر وب ارسال شد. امروزه، هرزنامه های زیادی در شبکه های اجتماعی […]
  • وجود دارد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *