Pew دریافت که 68 درصد از دارندگان تلفن همراه «تماسهای فروش یا بازاریابی ناخواسته دریافت میکنند. . . و 25 درصد از صاحبان سلول حداقل چند بار در هفته یا بیشتر با این مشکل مواجه می شوند. این مشکل تنها با گذشت زمان افزایش می یابد زیرا تعداد بیشتری از افراد تلفن ثابت را رها می کنند و از تلفن همراه خود به عنوان شماره تلفن اصلی یا انحصاری خود استفاده می کنند.
طبق مرکز کنترل بیماریهای ایالات متحده، تقریباً 50 درصد از خانوادههای ایالات متحده فقط موبایل هستند (31.6 درصد) یا از شماره موبایل به عنوان تلفن اصلی استفاده می کنند (16.4 درصد). این داده ها در نیمه اول سال 2011 جمع آوری شده اند، بنابراین اعداد احتمالاً در حال حاضر حتی بیشتر شده است.
پیو همچنین دریافت که 69 درصد از دارندگان تلفن همراه که پیامک ارسال می کنند، پیامک هرزنامه دریافت می کنند. 25 درصد حداقل به صورت هفتگی.
بر اساس Pew، پنجاه و پنج درصد از همه دارندگان تلفن همراه (از جمله دارندگان تلفن های هوشمند) آنلاین هستند. بیش از سه چهارم (75 درصد) از آن گروه ناامیدی از سرعت دانلود پایین را گزارش کردند و 46 درصد گفتند که «هفتگی یا بیشتر» اتفاق می افتد.
جالب است که دارندگان تلفن همراه معمولی همه این مشکلات را کمتر از دارندگان گوشیهای هوشمند تجربه میکنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.