اعلانیه
اعلانیه

دو برند برتر اپل و گوگل بر اساس تحلیل General Sentiment

ارائه دهنده داده های اجتماعی و تجزیه و تحلیل General Sentiment منتشر شد سه‌ماهه اول 2012 آن گزارش برندهای جهانی. رتبه‌بندی برندها در این مطالعه بر اساس استفاده شرکت از تجزیه و تحلیل احساسات (“تکرار و انتشار اخبار و گفتگوهای اجتماعی”) است. سپس برندها بر اساس روش امتیازدهی مربوط به General Sentiment ارزش گذاری می شوند.

برترین/با ارزش ترین برند در این مطالعه اپل بود و پس از آن گوگل و مایکروسافت. یاهو نهم بود.

این گزارش می‌گوید که گوگل با معرفی سیاست حفظ حریم خصوصی جدید خود در ماه مارس، که در زمان معرفی آن واکنش‌های منفی و بحث‌های منفی رسانه‌های اجتماعی را به همراه داشت، به طور جزئی آسیب دید.

مطالعات متعددی برای رتبه‌بندی برند در بازار توسط طیف وسیعی از شرکت‌ها وجود دارد. هر کدام از روش‌شناسی کمی متفاوت برای محاسبه ارزش یا رتبه استفاده می‌کنند. با این حال، اپل و گوگل معمولاً بدون توجه به روش رتبه‌بندی رتبه‌های اول و دوم را به دست می‌آورند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *