این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- سه ماهه دوم LinkedIn: درآمد 228 میلیون دلار، افزایش 89 درصدی نسبت به سال گذشته
موارد مالی سه ماهه دوم LinkedIn منتشر شد. این شرکت انتظارات تحلیلگران را شکست داده است و همچنین راهنمایی را برای باقی مانده سال 2012 افزایش داده است. درآمد در سه ماهه دوم 228.2 میلیون دلار بود که 89 درصد نسبت به سال قبل که LinkedIn درآمد 121 میلیون دلاری را در سه ماهه دوم 2011 اعلام کرد، افزایش یافته است. تحلیلگران انتظار داشتند که در این سه ماهه 216 میلیون دلار درآمد داشته باشد. […]
- دو برند برتر اپل و گوگل بر اساس تحلیل احساسات عمومی
General Sentiment، ارائه دهنده داده های اجتماعی و تجزیه و تحلیل، گزارش برندهای جهانی سه ماهه اول سال 2012 خود را منتشر کرد. رتبهبندی برندها در این مطالعه بر اساس استفاده شرکت از تجزیه و تحلیل احساسات (“تکرار و انتشار اخبار و گفتگوهای اجتماعی”) است. سپس برندها بر اساس روش امتیازدهی مربوط به احساسات عمومی ارزش گذاری می شوند. برترین/با ارزش ترین […]
- تویتر بی سر و صدا برنامه تبلیغات تجاری کوچک خود را فراتر از کاربران امریکن اکسپرس گسترش می دهد
تویتر دعوت از کسبوکارهای کوچک دیگر را برای استفاده از پلتفرم تبلیغاتی خود-سرویس خود آغاز کرده است و یکی از شرایط اصلی مشارکت را کاهش داده است: کارتهای American Express دیگر مورد نیاز نیست. یکی از سخنگویان توییتر به Marketing Land تأیید کرده است که این برنامه اکنون برای بیش از دارندگان کارت American Express در دسترس است. تبلیغکنندگان میتوانند از آن […]
استفاده کنند
- کاتالوگ های پیو ناراحتی های تلفن همراه: هرزنامه، بازاریابی تلفنی، سرعت دانلود پایین
در یک نظرسنجی در ماه آوریل از کمتر از 2000 بزرگسال آمریکایی، پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی Pew در مورد مشکلات و ناامیدیها در مورد خدمات و تجربیات تلفن همراه سؤال کرد. مشکلات بررسی شده در این نظرسنجی شامل قطع تماس، بازاریابی تلفنی، هرزنامه اس ام اس و دانلود کند بود. پیو متوجه شد که 68 درصد از دارندگان تلفن همراه «فروش ناخواسته […]
دریافت میکنند
-
پاشنه آشیل تبلیغات اینترنتی با پرداخت به ازای کلیک این خطر است که شخصی روی تبلیغی کلیک کند که کمترین علاقه ای به آن ندارد. تا جایی که کلیک های غیرمجاز محدود به چند کاربر بیش از حد کافئین می شود. به شدت کلیک کنید، این واقعاً یک نگرانی بزرگ نیست – به ویژه برای تبلیغکنندگانی که به محدودیتهای هدفگیری عادت دارند […]
- Google کیف پول را ارتقا می دهد و آن را به ابر می برد
اگرچه از بسیاری جهات Google Wallet هنوز منتظر افزایش فروش توسط مصرف کننده است، این شرکت آن را به فضای ابری می برد. امروز گوگل اعلام کرد که تعدادی ویژگی جدید از جمله امکان جفت کردن سرویس با هر کارت اعتباری یا نقدی را اضافه می کند. گوگل که در سپتامبر 2011 به طور انحصاری با سیتی مسترکارت راه اندازی شد، […]
- گزارش: پذیرش برند اصلی فیس بوک و +Google کاهش یافته است
«مارکهای برتر» کمتری نسبت به هشت ماه پیش، امروز از فیسبوک و +Google استفاده میکنند. اما این کاهش چشمگیر نیست و ممکن است فقط نشان دهنده آمدن و رفتن عادی فعالیت های برند آنلاین باشد. BrightEdge در آخرین گزارش اشتراک اجتماعی خود می گوید که 90 برند برتر جهان دارای صفحات فیس بوک و 75 دارای صفحات Google+ هستند. […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- 5 نکته Pinterest برای تجارت الکترونیک، www.interactivecleveland .com
- جغرافیای توییتر، wearesocial.net
- اجرای یک استراتژی خروج از رسانههای اجتماعی، رسانههای اجتماعی امروز
- فیسبوک جعبه «صفحاتی که ممکن است دوست داشته باشید» را به فید خبری موبایل اضافه میکند، allfacebook.com
- فیسبوک 83 میلیون حساب جعلی ندارد، استراحت کنید ، socialfresh.com
- فیس بوک: 8.7 درصد کاربران جعلی هستند، اخبار CNET
- دوستان در Findery!، blog.findery.com
- چگونه یک کسب و کار از مسابقات فیس بوک برای چهار برابر کردن طرفداران و دوبار مخاطبین ایمیل استفاده کرد، blogs.constantcontact.com
- خیلی تازه و خیلی تمیز، blog.sharethis. com
- آینده توییتر Twumblr است، www.blindfiveyearold.com
- کلی غوغا درباره “اینفلوئنسر مارکتینگ”، www.chrisbrogan.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.