اعلانیه
اعلانیه

طبق گفته فیس بوک، 8.7 درصد از حساب ها واقعی نیستند

facebook-logo-squareدر طول اولین تماس مالی فیس بوک در هفته گذشته، بخش خوبی از داده های کاربران منتشر شد. فیس بوک 955 میلیون کاربر فعال ماهانه، 552 میلیون کاربر فعال روزانه، 543 میلیون کاربر ماهانه گزارش کرده است کاربران فعال تلفن همراه. پرونده رسمی 10-Q کاملاً شفاف این هفته منتشر شد. حول اطلاعات کاربران نشان می دهد که در مجموع 8.7٪ از کاربران (83.09 میلیون) حساب های واقعی نیستند.

کاربران نادرست را می توان با گروه ها و درصدهای زیر تقسیم کرد:

  • 4.8٪ – حساب های تکراری
  • 2.4٪ – حساب های طبقه بندی شده اشتباه (صفحه تجاری به عنوان نمایه … و غیره)
  • 1.5٪ – حساب های نامطلوب (اسپمرها)

زبان رسمی اینگونه خوانده می شود:

ما تخمین می‌زنیم که حساب‌های تکراری (حساب‌هایی که کاربر علاوه بر حساب اصلی خود دارد) ممکن است تا 30 ژوئن 2012 تقریباً 4.8 درصد از MAUهای جهانی ما را تشکیل داده باشند. ما همچنین به دنبال شناسایی حساب‌های «کاذب» هستیم که آنها را به دو دسته تقسیم می‌کنیم: (1) حساب‌های طبقه‌بندی‌شده توسط کاربر، که در آن کاربران نمایه‌های شخصی یک کسب‌وکار، سازمان یا نهاد غیرانسانی مانند یک حیوان خانگی (مانند اشخاص) ایجاد کرده‌اند. در فیس بوک با استفاده از یک صفحه به جای نمایه شخصی تحت شرایط خدمات ما مجاز هستند. و (2) حساب‌های نامطلوب، که نمایانگر نمایه‌های کاربری است که ما تشخیص می‌دهیم برای مقاصدی که شرایط خدمات ما را نقض می‌کنند، مانند ارسال هرزنامه استفاده می‌شوند. از 30 ژوئن 2012، تخمین می‌زنیم که حساب‌های طبقه‌بندی نادرست کاربر ممکن است تقریباً 2.4 درصد از MAUهای جهانی و حساب‌های نامطلوب تقریباً 1.5 درصد از MAUهای جهانی ما را تشکیل داده باشند.

این آمار 8.7 درصد از زمان پیش‌بینی 5-6% در ماه مارس.

صرف نظر از اعداد، دیدن داده‌های واقعی کاربر از شبکه مفید است، چیزی که سایر سایت های اجتماعی از آن اجتناب می کنند.

h/t CNET


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *