اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: تعقیب بهتر، کیف پول کوستانزا گوگل و مشکلات روابط عمومی فیس بوک

در میان نکات برجسته این هفته، Google به بازاریابان قابلیت‌های تعقیب بهتری را ارائه داد در حالی که به کاربران یک کیف پول دیجیتال Costanza داد. در همین حال، فیس‌بوک با مسائل روابط عمومی برخورد کرد که ممکن است آنها را مجبور به استفاده از DoubleClick کرده باشد و یک سایت تجارت الکترونیک اشتراک جدید دیگر شروع به کار کرد.

بازاریابی مجدد با Google Analytics به شما کمک می کند تا لیست های بازاریابی مجدد را بر اساس مخاطبان خاصی که از وب سایت شما بازدید می کنند و به محصولات شما علاقه نشان می دهند ایجاد کنید، بدون اینکه مجبور باشید سایت شما را دو بار تگ کنید. این می تواند به شما کمک کند تا به راحتی کمپین های بازاریابی مجدد ایجاد کنید تا تبلیغات را در سراسر Google Display Network (GDN) نشان دهید.

این یک تغییر بزرگ و یک مزیت بزرگ برای بازاریابان است. بسیاری از بازاریابی مجدد مورد استفاده قرار نگرفته است و ادغام در Google Analytics و حذف مانع برای پیاده سازی کد اضافی باید پذیرش و ارتباط را بهبود بخشد. خلاصه برو و از این استفاده کن!

امروز یک نسخه جدید و مبتنی بر ابر از برنامه Google Wallet را منتشر می‌کنیم که از همه کارت‌های اعتباری و نقدی Visa، MasterCard، American Express و Discover پشتیبانی می‌کند. اکنون، هنگام خرید در فروشگاه یا آنلاین با Google Wallet، می‌توانید از هر کارتی استفاده کنید. با نسخه جدید، می‌توانید از راه دور برنامه کیف پول تلفن همراه خود را از حساب Google Wallet خود در وب غیرفعال کنید.

Google دستکش را پایین می‌اندازد. مشکل اصلی که قبلاً در مورد پذیرش Google Wallet وجود داشت این بود که نمی‌توانید کارت‌های فعلی خود را یکپارچه کنید. این مانع اکنون از بین رفته است و به نظر می‌رسد Google برای اتصال پرداخت‌های جستجو، اجتماعی، محلی (Google+ Local و Offers) و پرداخت‌های تلفن همراه بسیار مشکل است.

در گزارش فصلی خود، فیس بوک اعداد به روز شده و جزئیات جدیدی در مورد حساب های غیرقانونی ارائه کرد که می تواند حدود 83 میلیون کاربر را نشان دهد. این شرکت تخمین می زند که 4.8 درصد از 955 میلیون کاربر فعال ماهانه آن، حساب های تکراری هستند. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است از یک حساب برای ارتباط با آشنایان کاری و دیگری برای خانواده و دوستان نزدیک استفاده کند.

من هنوز معتقدم که پلتفرم فیس بوک هنوز قابل اجرا است، اما فیس بوک در حال از دست دادن کنترل “داستان” است. ابتدا فورد برای تبلیغات وثیقه گذاشت، سپس Limited Run ادعا کرد که اکثر کلیک ها ربات بوده اند و حالا این. درک واقعیت است، بنابراین فیس بوک باید برای مبارزه با این تصور که تبلیغات فیس بوک ناکارآمد هستند کار کند.

شبکه اجتماعی به اشخاص ثالث اجازه نمی‌دهد تا داده‌های ردیابی برداشت را از طریق پیکسل‌های ردیابی یا برچسب‌ها جمع‌آوری کنند، مگر اینکه توسط Facebook تأیید شده باشند. با این حال، اخیراً فیس بوک لیست شرکای خود را گسترش داده است زیرا تبلیغ کنندگان برند و آژانس به دنبال راه های بیشتری برای درک عملکرد واقعی تبلیغات اجتماعی آنها هستند.

مطمئن نیستم که این نشان دهنده ناامیدی فیس بوک باشد، اما با نیاز به تغییر درک تبلیغات فیس بوک و ایجاد اعتماد در پلتفرم آنها همراه است. دادن این نوع دسترسی به Google باید یک تصمیم جالب بوده باشد.

Pinfluencer به برندها این امکان را می‌دهد تا معیارهای مربوط به پین‌ها را ردیابی کنند، تا ببینند کدام یک از آنها پرطرفدار هستند، تأثیرگذارترین پین‌کننده‌های برند چه کسانی هستند، و کدام تابلوها محبوب‌ترین هستند. در میان چیز های دیگر. اما کمی فراتر می رود و به برندها این امکان را می دهد تا تلاش های خود را با رقبای خود مقایسه کنند، ببینند چه کسی بیشتر پین می کند، چه پین ​​های بالایی دارد، یا مثلاً چه کسی بیشترین پین و پین را دریافت می کند.

واقعا؟ شاید من باید هیجان‌زده‌تر باشم چون طرفدار داده‌ها و تحلیل‌ها هستم، اما این به نظر من کمی زود است. من به مدیریت بصری اعتقاد دارم، اما فکر می‌کنم می‌خواهم این موارد را در پلتفرم‌ها و نه تنها در Pinterest دنبال کنم.

این روزها برای راه اندازی یک تجارت الکترونیکی اشتراکی، تنها چیزی که یک شرکت نیاز دارد یک دوجین کارمند، یک سخنگوی افراد مشهور و چند میلیون دلار در بانک است.

این سرمایه گذاری ها مرا به بازاریابی کاتالوگ مدرسه قدیمی بازمی گرداند. زیرا به نظر می رسد راهی هدفمند برای یافتن و گرفتن یک جمعیت شناسی خاص است. این سطح از ویژگی به صورت آنلاین ممکن می شود زیرا موانع ایجاد یک پلت فرم تجارت الکترونیک از بین می رود. من پیش‌بینی می‌کنم در کوتاه‌مدت تعداد بیشتری از این موارد و سپس در درازمدت تغییر چشمگیری داشته باشد.

“منابع گفتند، دلیل این امر احساس فزاینده مک کیو است که شرکت‌ها در مسیر برخورد با محصول قرار گرفته‌اند، با نتیجه‌ای مشکل‌دار یا شاید جذاب‌تر. /p>

به عبارت دیگر، Flipboard یا با رقابت فزاینده ای از سوی توییتر روبرو خواهد شد یا در نهایت به عنوان یک هدف خرید احتمالی برای آن یا شرکت های دیگر تبدیل خواهد شد.

تویتر به وضوح در حال تغییر است زیرا توسعه شخص ثالث را محدود می کند، کارت های توییتر را پیاده سازی می کند و یک تجارت تبلیغاتی ایجاد می کند. این شواهد بیشتری نشان می‌دهد که توییتر احتمالاً ماهیت بصری‌تری دارد.

هیرش اخیراً به عنوان مدیر ارشد دیجیتال DoSomething.org خدمت کرده است. او در حال حاضر مشاور Mashable است. از سال 2007 تا اوایل سال 2012، او مدیر عملیاتی Mashable بود و نقش مهمی در توسعه Mashable از یک وبلاگ کوچک به یک شرکت رسانه ای معتبر ایفا کرد. زمانی که در Mashable بود، بر رشد کسب و کار، از جمله بازاریابی، مشارکت، تبلیغات و رویدادها نظارت داشت. هیرش همچنین به ابتکارات کلیدی مانند اجلاس اجتماعی خوب، جوایز وب باز (که اکنون به عنوان جوایز Mashable شناخته می شود) و Mashable Follow کمک کرد.

نمی توانم بگویم که از طرفداران پر و پا قرص Mashable هستم، اما کاملاً به نحوه ساخت آن سایت و برند احترام می گذارم. این که هیرش اکنون به ادلمن می رود نشان می دهد که آژانس های روابط عمومی و تبلیغات سنتی چقدر بازاریابی دیجیتال را جدی می گیرند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *