اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 3 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Biz Marketing: Better Stalking، Google’s Costanza Wallet و مشکلات روابط عمومی فیسبوک

    در میان نکات برجسته این هفته، Google به بازاریابان قابلیت‌های تعقیب بهتری را ارائه داد در حالی که به کاربران یک کیف پول دیجیتال Costanza داد. در همین حال، فیس‌بوک با مسائل روابط عمومی برخورد کرد که ممکن است آنها را مجبور به استفاده از DoubleClick کرده باشد و یکی دیگر از سایت‌های تجارت الکترونیک اشتراک جدید شروع به کار کرد. یک راه ساده تر برای ارتباط مجدد با بازدیدکنندگان وب سایت بازاریابی مجدد با Google Analytics به […]

    کمک می کند

  • هدف گذاری پست برای صفحات فیس بوک با گزینه های جدید قدرتمندتر می شود

    تا امروز پست‌های صفحه فیس‌بوک را فقط می‌توان برای مکان‌ها یا زبان‌های خاص هدف قرار داد. فیس‌بوک اکنون گزینه‌های هدف‌گیری جدیدی را منتشر کرده است که به ادمین‌ها اجازه می‌دهد بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و موارد دیگر هدف‌گیری کنند. گزینه های هدف گذاری صفحه جدید عبارتند از: سن جنسیت علاقه مند به رابطه وضعیت زبان آموزش محل کار هدف گذاری جدید به مدیران اجازه می دهد […]

  • Facebook Questions Has Died A مرگ آرام

    آیا اخیراً کسی سؤالات فیس بوک را دیده است؟ اوه، مطمئناً، سؤالاتی را در فیس بوک دیده اید. و احتمالاً در فیس بوک سؤالاتی پرسیده اید – همانطور که در بالا می بینید، گزینه “Ask Question” در جعبه وضعیت فعال است. اما Facebook Questions، برنامه جداگانه‌ای که کمی بیش از دو سال پیش راه‌اندازی شد، در هیچ کجا […]

    وجود ندارد

  • شرط بندی گوگل در تبلیغات برای افزایش جذب گوگل پلاس: چرا بازاریابان باید توجه کنند

    در چند ماه گذشته Google، شرکتی که از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و به‌طور تاریخی از تبلیغات سنتی اجتناب می‌کند، از رسانه‌های چاپی و تلویزیونی برای تبلیغ +Google استفاده کرده است، که پاسخ آن به پدیده‌های فیس‌بوک است. بینندگان تلویزیون در ایالات متحده ممکن است با تبلیغات +Google مانند Hangout Google+ Muppets آشنا باشند. Google همچنین در حال تبلیغ Google+ در سراسر اروپا است. صفحه کامل […]

  • عکس ها دسترسی فیسبوک را افزایش می دهند، اما آیا باعث افزایش ترافیک می شوند؟

    گفته می شود که عکس ها تعامل در فیس بوک را بهبود می بخشد، اما آیا این تعامل به نوبه خود باعث افزایش ترافیک یا طرفداران می شود؟ نه، آزمایش ما پیدا شد – اما هنوز ممکن است استفاده از آنها ارزش داشته باشد. از زمانی که فیس بوک شروع به نمایش مستقیم داده های Reach در صفحات طرفداران فیس بوک کرد، در اینجا در Marketing Land و Search Engine Land ما […]

  • طبق فیسبوک، 8.7% از اکانت ها واقعی نیستند

    در طول اولین تماس مالی فیس بوک در هفته گذشته، بخش خوبی از اطلاعات کاربران منتشر شد. فیس بوک 955 میلیون کاربر فعال ماهانه، 552 میلیون کاربر فعال روزانه، 543 میلیون کاربر فعال ماهانه تلفن همراه را گزارش کرده است. بایگانی رسمی 10-Q که این هفته منتشر شد در مورد داده های کاربران کاملاً شفاف بود و نشان می داد که در مجموع 8.7٪ از کاربران […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *