اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 آگوست 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: iOS 6 برنامه YouTube را حذف می کند. یک موهبت برای گوگل؟ اپل نسخه بتای 4 iOS 6، آخرین سیستم عامل آیفون و آیپد خود را امروز برای توسعه دهندگان منتشر کرد، و یکی از موارد حذف آشکار در […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • iOS 6 برنامه YouTube را حذف می کند. نعمتی برای گوگل؟

    اپل بتای 4 iOS 6، آخرین سیستم عامل آیفون و آیپد خود را، امروز برای توسعه دهندگان منتشر کرد، و یکی از موارد حذف آشکار در نسخه، برنامه YouTube بود. خبر بد برای گوگل، یا شاید با چشم اندازی، یک مزیت؟ YouTube، همراه با نقشه‌های ارائه شده توسط Google Maps، برخی از اولین برنامه‌های شخص ثالث بودند که […]

  • تبلیغات هدفمند: به دست آوردن زمینه برای کمپین های برندسازی

    تا به امروز، نام تجاری اغلب با بیلبوردها، نشریات مجلات و اسپات های تلویزیونی میلیون دلاری همراه بوده است. در تبلیغات آنلاین، این به خرید رسانه‌های بزرگ با ناشران ممتاز، از جمله مکان‌هایی مانند حمایت مالی سایت و تصاحب صفحه اصلی ترجمه می‌شود. با این حال، داده ها و هدف گذاری تبلیغات در کجای معادله برندسازی قرار می گیرند؟ آیا جایی برای کمپین های برندسازی وجود دارد […]

  • تحقیق نروژ برچسب‌گذاری تشخیص چهره فیسبوک

    بر اساس گزارش بلومبرگ، سیستم خودکار فیس‌بوک برای پیشنهاد برچسب‌های تصویر بر اساس تشخیص چهره، تحقیقات رسمی دیگری را برای حفظ حریم خصوصی در اروپا به ارمغان آورده است. این بار نروژ به دنبال این است که مشخص کند آیا فیس بوک قوانین حریم خصوصی خود را نقض کرده است یا خیر. آژانس حفاظت از داده های نروژ به سایر تنظیم کننده های اتحادیه اروپا می پیوندد که این ویژگی را بررسی می کنند. نروژ یک اتحادیه اروپا نیست […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *