اعلانیه
اعلانیه

گزارش: پذیرش برند اصلی فیس بوک و +Google کاهش یافته است

google-plus-facebook-logos«برترین مارک‌ها» کمتری نسبت به هشت ماه قبل از فیس‌بوک و +Google استفاده می‌کنند. اما این کاهش چشمگیر نیست و ممکن است فقط نمایانگر آمدن و رفتن عادی فعالیت‌های برند آنلاین باشد.

BrightEdge در آخرین گزارش اشتراک‌گذاری اجتماعی خود می‌گوید که 90 برند برتر جهان دارای صفحات فیس‌بوک هستند. و 75 صفحه Google+‎ دارند. از جولای 2012.

هشت ماه پیش، در گزارش SocialShare خود از دسامبر گذشته، BrightEdge گزارش کرد که 93 برند برتر در فیس بوک و 77 برند در +Google بودند.

brands-facebook-googleplus

در نمودار نشان داده نشده است که BrightEdge می‌گوید 80 برند از 100 برند برتر در سراسر جهان در توییتر حضور دارند.

این اعداد ممکن است نمایانگر جریان طبیعی بازاریابی آنلاین باشد، زیرا شرکت‌ها تجزیه و تحلیل می‌کنند که چه کانال‌هایی کار می‌کنند و کدام‌ها نه، و فعالیت و دید خود را بر این اساس تنظیم می‌کنند.

تعامل کاربر بالا

BrightEdge گزارش می‌دهد که برندهایی که هنوز در +Google هستند، شاهد افزایش تعامل کاربر هستند، حداقل به میزانی که با تعداد دنبال‌کنندگان اندازه‌گیری می‌شود. فقط بین ماه های مه و جولای 2012، تعداد کاربرانی که 100 برند برتر را دنبال می کنند از 7.9 میلیون به 12.2 میلیون افزایش یافته است. این نرخ رشد 54 درصدی است.

مطمئناً، مارک‌های برتر در Google+‎ یک ساله تعداد فالوورهای بسیار کمتری نسبت به فیس‌بوک دارند، که تجارت را راه‌اندازی کرد. صفحات در اواخر سال 2007.

facebook-fans-googleplus-followers

آخرین آمار جالب از گزارش: BrightEdge می‌گوید که تنها 20 درصد از برندهای برتر که دارای صفحات +Google هستند از وب‌سایت‌های خود به صفحه +Google خود پیوند می‌دهند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *