BrightEdge در آخرین گزارش اشتراکگذاری اجتماعی خود میگوید که 90 برند برتر جهان دارای صفحات فیسبوک هستند. و 75 صفحه Google+ دارند. از جولای 2012.
هشت ماه پیش، در گزارش SocialShare خود از دسامبر گذشته، BrightEdge گزارش کرد که 93 برند برتر در فیس بوک و 77 برند در +Google بودند.
در نمودار نشان داده نشده است که BrightEdge میگوید 80 برند از 100 برند برتر در سراسر جهان در توییتر حضور دارند.
این اعداد ممکن است نمایانگر جریان طبیعی بازاریابی آنلاین باشد، زیرا شرکتها تجزیه و تحلیل میکنند که چه کانالهایی کار میکنند و کدامها نه، و فعالیت و دید خود را بر این اساس تنظیم میکنند.
تعامل کاربر بالا
BrightEdge گزارش میدهد که برندهایی که هنوز در +Google هستند، شاهد افزایش تعامل کاربر هستند، حداقل به میزانی که با تعداد دنبالکنندگان اندازهگیری میشود. فقط بین ماه های مه و جولای 2012، تعداد کاربرانی که 100 برند برتر را دنبال می کنند از 7.9 میلیون به 12.2 میلیون افزایش یافته است. این نرخ رشد 54 درصدی است.
مطمئناً، مارکهای برتر در Google+ یک ساله تعداد فالوورهای بسیار کمتری نسبت به فیسبوک دارند، که تجارت را راهاندازی کرد. صفحات در اواخر سال 2007.
آخرین آمار جالب از گزارش: BrightEdge میگوید که تنها 20 درصد از برندهای برتر که دارای صفحات +Google هستند از وبسایتهای خود به صفحه +Google خود پیوند میدهند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.