اعلانیه
اعلانیه

چگونه سازمان های بازاریابی می توانند بر پیشرفت زنان در بازار تمرکز کنند

جامعه martech همیشه نوآوری‌هایی را تبلیغ می‌کند که رگ حیات رقابت و کارآفرینی هستند. اما آیا هنگام استقبال از زنان در محل کار مارتک، آنها با همان غیرت نوآوری می کنند؟

متاسفانه خیر.

لورا همنوی، بنیانگذار و رئیس Paradigm Solutions، یک شرکت مشاوره فناوری IT و بازاریابی مستقر در اسکاتسدیل، آریزونا، گفت: “من به عنوان یک برنامه نویس در اوایل دهه 1980 شروع کردم و چیز زیادی تغییر نکرده است.” من پیشرفت‌های کوچکی را اینجا و آنجا می‌بینم و می‌خواهم بگویم که همه چیز در سال 2020 برابر و منصفانه است، اما اینطور نیست. من در همه جا از فیلادلفیا تا فینیکس کار کرده ام و محیط و نگرش مردانه در همه جا رایج است.»

شکستن موانع

موانع ورود زنان به هر بخش از صنعت فناوری بسیار زیاد است، از تنها زن بودن، یا یکی از معدود زنان، در دوره های کارشناسی در دانشگاه، کمبود استادان زن، تا چالش یافتن کارآموزی در شرکت‌های تحت سلطه مردان – زنان جوان مجبور می‌شوند در مراحل اولیه و اغلب در حرفه‌های خود سازگار شوند.

به‌عنوان حرفه‌ای، روند ادامه دارد، زیرا مصاحبه‌های شغلی مردانه جای خود را به دفاتر، جلسات و کنفرانس‌های مردانه می‌دهد. این می‌تواند منجر به کاهش حقوق، ترفیع و فرصت‌های توسعه حرفه‌ای کمتر شود.

لورا همنوی (سمت چپ)، یک میزگرد را در “تالار گفتمان امنیت هوش مصنوعی و اتوماسیون” در فینیکس هدایت می کند.

“زنانی که امروز در فناوری هستند، همه ما، باید با سازمان هایی مانند دختران در فناوری قدم برداریم و به آنها کمک کنیم.” همنوی گفت. “مسئولیت ما این است که دختران و زنان جوان را تشویق کنیم و تغییر را آغاز کنیم تا آینده متفاوت باشد.”

ترزا باریرا به‌عنوان مدیر اجرایی Publicis Sapient، آژانس تحول دیجیتال، نقش خود را به‌عنوان یک برنامه‌ریز در مقیاس بزرگ شرکتی پذیرفته و اذعان می‌کند که حل مشکلات تنوع بیش از گفتگو نیاز دارد.

باریرا گفت: «دستیابی به تنوع در محیط کار به معنای افزودن فناوری و ابزار نیست. تمرکز اولیه باید روی وضعیت ذهنی و عاطفی افراد و آموزش و پرورش ما در هنگام رسیدگی به مسائل مربوط به تنوع در محل کار باشد. اگرچه ابزارها کمک بزرگی هستند، ما به تعهدات سازمانی و رهبری محور نیاز داریم.”

Publicis Sapient از یک شبکه ارتباطی داخلی به نام Everyone Social استفاده می کند که اکنون از ارتباطات مربیگری زنان پشتیبانی می کند.

در آغوش گرفتن فرصت

همنوی به متخصصان جوان آموزش می دهد که به آنها مشاوره دهد تا مطمئن شوند که صدای آنها شنیده می شود. Hemenway گفت: “زنان جوان در فن آوری باید نه تنها با نشستن پشت میز، بلکه با نشستن در وسط میز با لپ تاپ خود اعتماد به نفس کسب کنند.” «فضای خود را بگیرید و جای خود را بگیرید تا بتوانید از روز اول شنیده شوید. این به شجاعت و اعتماد به نفس زیادی نیاز دارد، اما تا زمانی که به خوبی آماده باشید، می توانید این کار را انجام دهید.”

همن وی، که شرکتش با چندین شرکت Fortune 1000 کار کرده است، به عنوان مربی برای متخصصان فناوری جوان در دانشگاه ایالتی آریزونا، و همچنین دانش‌آموزان دختر مدرسه‌ای در یک مدرسه ابتدایی در فینیکس، با تمرکز بر هر دو انتهای طیف سنی تحصیلی، خدمت می‌کند. او گفت که تعامل با زنی که در صنعت فناوری حرفه ای است به دانش آموزان انگیزه می دهد. آنها سوالات زیادی در مورد صنعت دارند در حالی که Hemenway در مورد تجربه یک زن بودن در صنعت فناوری شفاف و کاملا صادقانه می ماند.

همن‌وی گفت: «اگر یک مرد و یک زن با اعتبار یکسان به طور همزمان وارد یک جلسه شوند، آن مرد به گوش گروه می‌رسد. “من همیشه آن را می بینم. آینده ما همیشه به مربیگری به عنوان پایه و بهترین ابزار برای استخدام بستگی دارد.

چه چیزی برای زنان مفید است

برنامه‌های مربی داخلی و صنعتی به شدت برای محیط‌های دانشگاهی و سازمانی توصیه می‌شوند.

منابع پیشرفت صنعت زنان و از بین بردن موانع شغلی در فناوری:

کمیته‌های استخدام برابر جنسیتی و پانل‌های مصاحبه همچنین موانع استخدام جدید را کاهش می‌دهند و فرصت‌های برابر بیشتری را برای جویندگان کار فراهم می‌کنند. شناسایی فرصت‌های توسعه حرفه‌ای و عمومی کردن آن‌ها برای همه کارکنان یک مسئولیت شرکتی حیاتی است، و همچنین به طور فعال رویدادهای شبکه، گواهینامه‌ها و آموزش‌های حرفه‌ای را ترویج و حتی بازپرداخت می‌کند.

باریرا گفت: «برای ایجاد برابری و ترویج واقعی تنوع، ما باید موانع ورود را از بین ببریم. “ما باید اهدافی را تعیین کنیم و یک نقشه راه برای دستیابی به آنها تعریف کنیم.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

رودریک جی. بردفورد ویراستار MarTech Today بود و در صنعت فناوری بازاریابی به عنوان روزنامه نگار و مدیر پروژه شرکتی کار کرده است.

قبل از پیوستن به MarTech Today، برادفورد به‌عنوان گزارشگر Convention and Technology Beat برای نشریه لاس‌وگاس Review-Journal’s Business Press فعالیت می‌کرد و به‌عنوان گزارشگر فناوری برای تجارت جهانی بازی، بزرگترین نشریه کازینوی جهان، کار می‌کرد. در دنیای شرکتی، برادفورد به عنوان مدیر پروژه فناوری برای CNA، Cigna، General Dynamics و Philip Morris خدمت کرده است.

بردفورد دانش آموخته دانشگاه میسوری-کلمبیا است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *