اعلانیه
اعلانیه

پخش مجدد: پرداختن به استخدام و حفظ تنوع در آژانس ها و تیم های بازاریابی

فقدان تنوع در صنعت تبلیغات و بازاریابی موضوع جدیدی نیست. علی‌رغم تحقیقات فراوان در مورد مزایای تجاری تیم‌های مختلف، سال‌ها صحبت‌هایی صورت گرفته است، اما اقدامات کمی برای افزایش حضور سیاه‌پوستان و اقلیت‌ها در صنعت وجود دارد.

در طول این جلسه زنده کردن با سرزمین موتور جستجو، که در SMX Next هفته گذشته انجام شد، در مورد چگونگی انجام آن بحث کردم تغییر در سازمان خود با:

  • CJ Bland، یکی از بنیانگذاران، مدیر عامل و مشاور اصلی شبکه حرفه ای اقلیت، که در استخدام و حفظ DE&I، بازاریابی، آموزش/سخنرانی و مشاوره تخصص دارد.
  • زنیا جانسون، مدیر حساب کاربری در آژانس دیجیتال 3Q Digital که در رسانه های اجتماعی تخصص دارد و علاقه مند به تقویت فراگیری و تنوع در فضای فناوری دیجیتال است.
  • جکی لیونگ، مدیر استعدادیابی آژانس دیجیتال Wpromote . او بر تمامی شیوه های استخدام در سراسر کشور نظارت می کند و ابتکار عمل در برابری تنوع و تنوع آژانس را رهبری می کند.

ما بحث کردیم که چرا تنوع کسب‌وکار خوبی است، تعهد عمدی به تنوع، برابری و مشارکت (DE&I)، شیوه‌های استخدام، استخدام و حفظ برای دستیابی به اهداف تنوع و اینکه چگونه کارمندان می‌توانند تغییرات را در سازمان خود آغاز کنند، بحث کردیم. جلسه کامل را در بالا تماشا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به مقاله همراه مراجعه کنید: روش های عملی برای ایجاد تنوع، برابری و مشارکت در سازمان های بازاریابی شما.

جلسات هفتگی «Live with Search Engine Land» در مورد ارائه یک پلت فرم به بازاریابان بزرگ برای اطلاع رسانی، حمایت و گردهمایی جامعه جهانی ما است. اگر ایده‌ای برای یک جلسه دارید یا می‌خواهید به یک پانل بپیوندید، به [ایمیل محافظت شده].

این داستان برای اولین بار در سرزمین موتورهای جستجو ظاهر شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *