اعلانیه
اعلانیه

راه‌حل‌های نرم‌افزار رایگان برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​سیاه‌پوست

گروهی از فروشندگان martech با هم متحد شده‌اند تا فناوری‌های خود را در اختیار کسب‌وکارهای سیاه‌پوست قرار دهند که کمتر از 30 میلیون دلار سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز دارند و کمتر از 150 کارمند دارند.

پنج فروشنده اولی که در این ابتکار شرکت داشتند، Amplitude، Branch، Braze، mParticle و Radar بودند. از آن زمان به بعد Dialpad، Notion و برخی از فروشندگان دیگر به آنها ملحق شده اند.

همه چیز چگونه شروع شد؟ ویل کراکر، معاون، بازاریابی مشتری و شریک در Braze، مدیرعامل mParticle، مایکل کاتز را با ایده اولیه اعتبار می‌دهد. کراکر می‌گوید: «ما می‌خواستیم بفهمیم که در تخصص خود چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا به جامعه بزرگ‌تر برگردانیم. مایکل کاتز تقریباً دو هفته پیش این ایده را داشت، او یک ایمیل ارسال کرد، و پنج شریک اصلی – ما بسیار نزدیک هستیم، همیشه با هم ادغام می‌شویم – به سرعت وارد کار شدند. ماموریت ما ایجاد یک اکوسیستم است که فناوری را برای توانمندسازی این کارآفرینان سیاه‌پوست فراهم می‌کند و ما فقط می‌خواهیم زمین بازی را یکسان کنیم.» متقاضیان می توانند اینجا ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه فروشندگان زیادی در چنین مدت کوتاهی به این هدف متعهد می شوند، مطمئناً پتانسیل رشد بسیار بیشتری را دارد. “ما می خواهیم این تا آنجا که می تواند بزرگ شود. ما فقط می دانیم که امروز کجا هستیم، اما امیدوارم این وضعیت بسیار بزرگ شود. احتمالاً نیم دوجین دیگر در آستانه اضافه شدن داریم.”

این دقیقاً چه کسی را هدف قرار داده است؟ هدف این پیشنهاد برای هر برندی است که بنیانگذار سیاه پوست است و معیارهای اساسی بودجه محدود و نیروی کار نسبتاً کم را دارد. «هر فروشنده ای که بخشی از برنامه است می تواند معیارهای دیگری را روی آن قرار دهد. در مورد Braze، کاری که ما انجام دادیم این بود که گروه اولیه خود را به ده شرکت محدود کردیم. ما قصد داریم آن را گسترش دهیم، اما احساس می‌کنیم برای اینکه حداکثر اثربخشی داشته باشیم، می‌خواهیم همه این خدمات را به همراه نرم‌افزار خود ارائه کنیم، و خدمات نامحدودی برای ارائه خدمات داخلی نداریم. برخی از شرکای دیگر محدودیت های کوچک دیگری را تعیین کرده اند.”

چرا ما اهمیت می دهیم. اکثر شرکت‌ها در فضای بازار، و به‌ویژه برخی از بازیگران اصلی، لفاظی‌های درست را در مورد تنوع بیان می‌کنند – و این مهم است. دیدن فروشندگانی که به امید ایجاد تفاوت عملی گرد هم می آیند، در جنبشی با پتانسیل رشد سریع، بسیار خوب است.


درباره نویسنده

کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech است. کیم که در لندن متولد شد، اما بیش از دو دهه نیویورکی بود، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازمانی کرد. تجربه او شامل SaaS برای سازمانی، برنامه‌ریزی شهری مبتنی بر داده‌های تبلیغات دیجیتال، و کاربردهای SaaS، فناوری دیجیتال و داده‌ها در فضای بازاریابی است.

او ابتدا به عنوان ویراستار Haymarket’s The Hub، یک وب‌سایت اختصاصی فناوری بازاریابی، در مورد فناوری بازاریابی نوشت که متعاقباً به کانالی در مارک تجاری مستقر DMN تبدیل شد. کیم در سال 2016 به عنوان ویراستار ارشد به DMN proper پیوست و سردبیر اجرایی شد و سپس سردبیر شد و تا ژانویه 2020 سمتی را در اختیار داشت.

کیم قبل از کار در روزنامه‌نگاری فناوری، دستیار سردبیر یک سایت خبری فرامحلی نیویورک تایمز، The Local: East Village بود و قبلاً به‌عنوان سردبیر یک نشریه دانشگاهی و روزنامه‌نگار موسیقی کار کرده است. او صدها نقد رستوران نیویورک را برای یک وبلاگ شخصی نوشته است، و گهگاه به عنوان مهمان مهمان Eater بوده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *