اعلانیه
اعلانیه

بودجه بندی در یک بحران: چگونه کشتی خود را در طوفان هدایت کنید

بودجه‌های بازاریابی در سال 2019 شروع به انقباض و کاهش کردند، و پیش‌بینی می‌شود که COVID-19 شروع کاهش قابل توجهی برای بودجه بازاریاب‌ها باشد که فراتر از شرایط اقتصادی فعلی است.

با منابع کمتر و بررسی‌های مالی بیشتر، برای سازمان‌های بازاریابی بسیار مهم است که از بودجه خود تسلط کامل داشته باشند. آنها فقط محل سرمایه گذاری وجوه را نشان نمی دهند: بودجه ها بیان نهایی استراتژی برای هر سازمان بازاریابی است.

با کاهش بودجه ما، نیاز به افزایش شمارش هر دلار بیشتر می‌شود. تنظیم مجدد بودجه بازاریابی شما همیشه کار آسانی نیست، اما ما با یک خط زندگی در اینجا هستیم. در این کتاب الکترونیکی از Allocadia، یاد خواهید گرفت:

  • بهترین راه برای ساختار بودجه برای سازمان شما
  • نحوه ایجاد بودجه بازاریابی (از جمله برگه تقلب)
  • نحوه اولویت بندی و انتخاب سرمایه گذاری در طول یک بحران
  • سه اشتباه رایج در سرمایه گذاری بازاریابی که باید از آنها اجتناب کرد

برای دانلود “بودجه سازی در بحران: چگونه کشتی خود را در طوفان هدایت کنید، از انبار دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید. “


درباره نویسنده

دیجیتال مارکتینگ دپو یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزبانی شده، تحقیقات اصلی و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کنیم – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی، و موارد دیگر. در مورد بازاریابی اینترنتی Digital Marketing Depot بخشی از رسانه درب سوم، ناشر Search Engine Land، MarTech و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *