بودجههای بازاریابی در سال 2019 شروع به انقباض و کاهش کردند، و پیشبینی میشود که COVID-19 شروع کاهش قابل توجهی برای بودجه بازاریابها باشد که فراتر از شرایط اقتصادی فعلی است.
با منابع کمتر و بررسیهای مالی بیشتر، برای سازمانهای بازاریابی بسیار مهم است که از بودجه خود تسلط کامل داشته باشند. آنها فقط محل سرمایه گذاری وجوه را نشان نمی دهند: بودجه ها بیان نهایی استراتژی برای هر سازمان بازاریابی است.
با کاهش بودجه ما، نیاز به افزایش شمارش هر دلار بیشتر میشود. تنظیم مجدد بودجه بازاریابی شما همیشه کار آسانی نیست، اما ما با یک خط زندگی در اینجا هستیم. در این کتاب الکترونیکی از Allocadia، یاد خواهید گرفت:
- بهترین راه برای ساختار بودجه برای سازمان شما
- نحوه ایجاد بودجه بازاریابی (از جمله برگه تقلب)
- نحوه اولویت بندی و انتخاب سرمایه گذاری در طول یک بحران
- سه اشتباه رایج در سرمایه گذاری بازاریابی که باید از آنها اجتناب کرد
برای دانلود “بودجه سازی در بحران: چگونه کشتی خود را در طوفان هدایت کنید، از انبار دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید. “